Bonden fick sin Fru...





Jaha...
d e väl bara att erkänna....
...Bröllops Paret, va ju riktigt söta !

Att Emma Karlsson SJÖNG (!!!) sitt Bröllopslöfte
 va ju bara såå strongt gjort !!!
Okej, d va väl inget jag själv skulle valt att sjunga
men att va millimeter från att börja böla & ändå klara av att
"Pull It Together" va jäkligt strongt gjort !

Som sagt...
...Bröllops paret va sött, men resten !?

Om man får ALLT betalt....ALLT (!!!) hur i hellskotta kan man välja
ett så EXTREMT Fult & Tråkig Bröllop ???

Allt va ju bara sååå
Fult / Tråkigt / Fantasilöst / B-igt / Ocoolt / Bläää !!!


T.ex :

Ringarna =
Skämtar ni eller ???

Kläderna / Klänningen =
Äh men lägg av !!!!

Frisyren =
Nä nu får ni faan ge er !!!!

Buketten =
APRIKOST !!!!!
Behöver jag ens säga mer ???

Resten =
Men asså va har folk för
UR USEL smak egentligen ???



Får rysningar bara jag tänker på det !
Brrrrrrr !
Skandal säger jag bara !!!



Om jag skulle få mitt Dröm Bröllop betalt...
....Oj oj oj....
Släng er i väggen alla ni tråkiga Svensson's !!!




Jaja...nu är dom
Herr & Fru Englund
&
 man får väl försöka va lite snäll iaf...
så jag önskar dom Lycka till i Framtiden...

...Hur lång den nu blir ???
Hahahaha
 kan inte låta bli !!!




Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback