Ab Fab Weekend with Ab Fab Girls





Idag kom Min Fru förbi på Fika !
Båda har Fart & Flängt som Tokar, så en Dejt va Välbehövligt !!

Hoppas du får Sova Sött i Natt !


Vi hörs imorrn om Trippen till Centrum !


********

Igår vart det Födelsedags-Fika för Pappsen !

Familjen var där, vilket va kul !
Trots att vi bor i samma Stad så ses vi FÖR Sällan !

Vart även lite Lek med Kidsen !


- 2 Glada & Lekfulla Kidz -


En Dagen-Efter-Fika vart ju Perfa för
Mig & Lillis
som behövde lite "Bakis-Käk"

Tårta & Kakor
till Frulle är ju Bra Gott asså !

********

Efter Fikat åkte vi hem till Mig & satte igång med Bakning !
Film-Kväll med Babes'en stod på Agendan & då måste man ju fixa Gottis !

Jag & Lillis Bakade

Apple stuffed Cupcakes

( Size XXL )

Dom vart, enligt Min Standard, alldeles för Fula...
...men Skönhet kommer ju innifrån ( Ordagrant ) & Goda Va Dom !

Dom slank Lixom ner Utan Minsta Besvär !

********

Efter Bakning kom Tösa-Majjorna & då vart det Mys i Soffan med Massa Gottis !!

Vi kollade på " Yes Man "
( en Favorit )

Vi vart Snabbt Sugna på att Fixa en Ny Mys-Kväll m. Middag, Vin, Gottis & Mys !
Kräft Mys Kanske ??

******

Vi hann även med att Sluta ett Avtal m. varann !

Jag är Såååå sugen på att se Vad denna vecka Ger !
Kommer vi Märka av Positiva-Förändringar ??

Är Sjukt Entusiastisk på att se vart detta Leder !!!

******

För mig började det i Morse !
Fick SMS från Min Wife'i, hon ville ha Fika !
;o)

******

Hur har det gått för Er ????
Vi måste ju träffas sen & höra hur Alla Skött sig & Vad som Skett !!

Jag bara Älskar Hela våran idé !!
Det här kommer bli Riktigt Intressant !

******

Tack Finaste Tjejer för en Underbar Helg !!

******

Hoppas det gick bra för Min Älskade Lillis idag !?

Nu har hon Flyttat & det gör Mig Ledsen...
...Vill ju ha henne hos Mig !

Är såklart Glad för Hennes skull !

 Men...

!! Jag kommer Sakna Dig Massor !!


- Älskar Dig Mitt Hjärte-Gos -


Massa Pussar & Kramar !


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback