Shopping Makes the Rain go Away





Idag har Jag & Mami vart & Shoppat !


Jag Köpte en "Skeppar-Kappa" i Mörk Kobolt !
Jag som Egentligen Hatar Blått !?

Men denna var FÖR Söt för att Inte Ta med Hem !
( Pic's Kommer )

Vilken Dag blir Inte Avsevärt Bättre av Shopping ???
INGEN !!!

*********

Sen vart det Fika på Landet !

Åt en Über Mumsig Nybakad Chiabatta m. Skagen !
Varmt Nybakat Bröd = HEAVEN !!!

*********

Nu Sitter Jag i Soffan med en Filt & en Princess i Knät !
Samtidigt som Jag MumsarVattenMelon & Kollar på "Halv Åtta hos Mig"

1oo% Mys-Pys

*********

Finns bara 1 sak som skulle kunna göra Denna Kväll Bättre...

...Min Älskade Lillis !

Saknar Dig Redan !


********* 




Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback