The "Ab Fab Sisters" - a Mission - a Perfect Plan - a LOVELY Evening - Thanx a Million for a Ab Fab Night



Vilken WÜNDERBAR Dag Jag har haft !!!

Det började med att gjorde Mig Iordning...



Sen kom Min Favvo Tjej
hit !

Min Älskade Lillis...

...En Bättre Tjej / Syster / Brutta Finns Inte !!

Hon är BÄST !!!



Vi Spikade Datum för kommande B-Day-Dinner-Party
&
 Gjorde en Ordentlig Planering !!

 Det kommer bli Såååå FAB & Gott & Lyckat & Uppskattat !!!

********

Efter en Härlig Brunch-Drink i Solen bar det av ner till Centrum !

********

Min Bikini ( som va ett Planerat Inköp ) fanns tyvärr Inte kvar
 :o(
Men...Äsch...
har ju redan 50:11 Andra så det var ju inte Direkt Viktigt !

********

Lillis Provade en Klänning som JAG var såååå Kär i !!!
Halvt-Genomskinlig & Söt som Socker !

En "Oskyldigt-Oskuldsfull & Porrig"(?) Klänning
MI LAJKI ALOTI !!! 

Lät den dock Hänga kvar på Galgen...men Ack va jag Vill Ha den !!

********

Vi kollade in Alla andra affärer efter lite Rolig Shopping...
...men vart (som Vanligt) Besvikna av Utbudet !!

Den Här Staden Alltså....SUCK !!!

*********

Sen Drog vi & köpte Käk !

( Min Mage börjar nu göra Ordentlig "Stress-Revolt" = Ajajaj )

*********

Åkte Hem & Satte igång med en Ordentlig BBQ !!!



Stressar som ett AS & fixar iordning ALLT !!!

Svettas som ett Jävla MäHä...
...Vilket det ( i Slutändan ) var Värt, För Jäklarns va Gott Det Var !!

Kött - PotatisSallad  - Tzatziki - Sallad - Sangria & Nybakat Bröd

Pretty Darn Yum-O !!

*********

( Min mage gör Fortfarande Revolt = AjAjAj )

*********

Min Älskade Wife'i kom förbi med Min Älskade Snuttas !
Ååååhh va Jag Saknat Dom !!

Dom har Vart Bortresta &"I Farten" & gjort Massa Kuliga Saker !

Det Gläder Mig för Det är Dom ( Min Wife ) SÅÅÅÅÅÅÅÅ Värda !

!! Love You Long Time !! 

*********

Sen åkte Vi vidare till Vackra Miss A !



Vilken ÜBER MYSIG Lya hon har !!!
Jäkla Fint !!!

Är allt lite Avis !

*********

Där Drack vi Ännu Mer VinAvnjöt Chips
&
 Desserten som Jag tog med !



Desserten gick Såklart Hem !

För Vem kan Motstå en Kcal.Snål & Galet God Dessert ??

 INGEN  !!

*********

( Magen VÄGRAR ge upp = AJAJAJ )

*********

Miss J meddelar att hon Hoppar Utgång = YES, Då Kan Jag Oxå Banga !!!
& det gjorde Vi oxå !

Vi följde Töserna till Krogen & tog sen Bussen Hem !
!!! LÖÖÖÖÖÖVELY !!!


Vi Bokade en Mys-Kväll Imorrn, Can't Wait !

*********

Väl Hemma, får Jag det Varmaste Mottagandet Man Kan Få !!

Min ÄLSKLING visar med HELA sin Kropp hur Glad Hon är att Jag är Tillbaka !

Jag Smälter & Tänker :

 - " Mitt Älskade Hjärte-Gos...Guuuud va Jag Älskar Dig "

*********

Imorrn Väntar :

Födelsedags-Fika för Pappsen

& Sen

Mys-Kväll med Finaste Tjejerna

*********


Nu Väntar en Dubbel-Säng med en Über-Kelig Princess !

Go Natt & Tack för Ikväll !


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback