Lovely Sunshine - The Perfect way to Start the Day - Kind'a Nervous




Äntligen verkar Sommarn vara här !!
Inte en endaste dag för Sent !!

Har Självklart spenderat dagen Ute i Solen
& Njutit av Varenda Sol-Stråle !

************

Dagen började på Bästa sätt...
...en Ab Fab Komplimang från Finaste Mr J !!

Kan man starta Dagen på ett bättre sätt än
genom att få Fina Ord & Komplimanger !?!?
No you Can't !!
 

Du är såå Bäst Mr J
MOAH
;o¤

************

Tackade Precis Nej till några "Bertil" i Solen med Mr M...
...men det är för att Jag ( Imorgon-Bitti ) ska iväg till Läkaren !

Måste vara Alert & på G för att Testen ska bli Korrekta !
Annars hade Jag Lungt Hakat på !

Är lite Nervös...
...men det går nog Bra...
...Hoppas Jag !?


************



Jag & Princess Tackar för idag !


Peace !



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback