Fab'oliciously Delicious Sunshine



FaHaHaHaaaaabulous AB !!!

Att Vi Njuter är en Underdrift å det Grövsta !
Kan inte med Ord Beskriva hur Mycket Jag ÄLSKAR Solen !!

Idag har Vi legat Ute HELA Dagen
&
 Njutit av Varenda Fantastiska SolStråle !!!



Asså Jag har Nu Insett hur EXTREMT Sol-Beroende Jag är !

Det är Ungefär som att Jag MÅSTE Ta Tillvara på Varenda Sol-Sekund...
...för när Hösten/Vintern kommer så kommer oxå  "Bubblan" med den !
Det blir Mörkt & Jag blir lika Mörk om inte Mörkare !

Näe, Solen är Här för att NJUTAS av & NJUTA Gör Vi, Trust Me !!


***********

Men...
...Att Princess Njuter, precis lika Mycket som Mig, är Totalt Obegripligt !!!

Hur kan en SVART Princess Älska att ligga i Stek-Het-Sol ???
Jag Fattar Inte !
Hon Bara SKA Ligga där det Steker som Mest !?

Men det är väl som det Sägs :
Sådan Mor sådan Dotter !



***********

Imorgon blir det BBQ Party
!!! Äntligen !!!

Jag som Bara ÄLSKAR BBQ har
(pga. Regnet) 
fått Galen BBQ-Abstinens !!
Regnet har ju lixom inte Lockat till Grill-Fest Direkt !

Men Nu så, Nu Jäklar är Vi Igång Igen !
Blir Hungrig bara Jag tänker på't !

NamiNamiNamNam !

***********


Näe...
...Nu Måste Jag gå & Förbereda lite Mumsigt Käk till Imorrn !

Sen blir det Traditionsenligt MysPys i Soffan med Princess !


Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback