Fabulous Monday with My Darling Sister






Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!

Okej om det Regnar...men denna Kyla, WHY ???
Är sådär Hemskt Frusen, ända in till Märgen !!
Näe FY !
Humöret har tackvare Regnet & Kylan Sjunkit som en Sten !

Var hos Min Fru imorse...
...Vi Bara Satt där & kände oss Blaha Blaha !
Näe, det här går bara Inte !

We Need Sunshine & Heat
PRONTO !!

*****************

Igår Spenderades Hela dagen åt att Njuta av Solen !
Jag & Frugan åkte till centrum & Mös !

Vi käkade Lunch, Kollade inredning
&
 Hittade Min Dröm Affär !!

Allt Jag Älskar Under Ett & Samma Tak !

Köpte med mig lite Snacks...



...men Måste tillbaka dit SNARAST !

Måste fylla på Mitt Förråd med Allt Jag kommer över !
Känner att Jag Kommer Bränna Galet m. Cash Där !
Dom har ju Allt Jag letat efter !

Jag kommer bli en Trogen Stammis !

******************

Sen tog vi en Kaffe i Solen innan vi Åkte Hemmåt !

Väl hemma var det Dax för Mig att börja Duka & ta Fram Middagen !
Jag & Min Älskade Lillis åt En Mumsig Sommar-Middag
& hade en Underbar Kväll !

Vi åt Mängder m. Mat & Drack Mängder av Sangria !

 När det var dax för Desserten kom Frugan & Snutten Förbi !




Snutten Flörtade Självklart in Sig Totalt hos Lillis !
Men vem Kan motstå Denna Lilla Snutte Plutt ?
Han är ju Bara Sååååå Adorable !!

*******************

Vi satt Ute till typ 22 sen var det Dax att intaga Vågrätt-Läge i Soffan ! 
Där låg Vi som 2 Kollin & Glodde på Film Hela Natten !
Tror vi kom i Säng vi 5-tiden !  

Vi såg bl.a. "Step Brothers" som var Sjukt Rolig !
Will F är ju bara BÄST !!

******************

Tack för en Fantastiskt Härlig Kväll Lillis !
Fler sådana vill Vi ha !
Längtar redan till Nästa !
Älskar Dig Mer än Du Förstår !
MOAH
;o¤

*******************

Nu ska Jag dricka Te
&
 lägga mig under en Filt i Soffan m. Princess !


Peace !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback