Buissey Girl - That's Me



!! Buissey Girl - That's Me !!

Efter Massvis av Lovord & Hyllningar Inser Jag nu att Min...."Plan"
 är Ordentligt Eftertraktad & Efterfrågad !!
Yeeeeeeeeeyy !!

Things are Looking Up....BIG TIME !!!

Nu blir det Mycket
 Skrivande, Teknik & Fysik, Knepande & Knåpande

But I Love Every Freaki'n Minute of It !!

************

Solen kikar fram så Oskyldigt, kanske ska ta en Paus & Ta en Ute-Fika !?

Men Jag låter Mig Inte Luras...
...det är bara Lugnet före Stormen som är på G !

Storm m. "Klass 1" Varning är på Intågande !
Det känns, Luften är "Fuktig" & Huvudet är Tungt AB !

Men en Kaffe hinner Jag nog Slänga i Mig...
...Måste få Sol innan den Försvinner...IGEN!!

Om inte annat så en Paus för lite Frisk Luft !
 Ny Luft, Ny Ork, Ny Inspiration !

************

Time 2 Get Buissey Again !!

Sooo...Smell ya Later !

;o)

************

P.S

Är sååå Glad att Du fick en Bra, Skön & Härlig dag Igår !
För är Du Glad, så Blir Jag Glad !

Love You Babe !

D.S.

************



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback