a Walk with My Beloved Ones - I want That Swing & a Personal "Swinger" - Beautiful Sister - My Love, The One & Only




En Degar Dag Rikare !
Men va annat kan man göra i detta Piss Väder !

***********

Tog en Prommis Med Princess, Frugan & Snutten förut...

Min Fru Poängterade så Snällt att :

" Snart är det Midsommar, då går vi mot Mörkare tider "

Sen Avslutade hon det hela med :

" Jaa, å så är det Exakt 6 mån till Julafton "

Hahaha, Just Rubb It In !

***********

Men det är ju Galet för hon har ju Rätt !!

Midsommar betyder ju att :
Ljus-Timmarna (Dagen) blir Kortare & Mörkret (Kvällen) blir Längre

Jaaaa & att det Bara är 6 månader till Jul !!!

Det är ju Helt Sjukt !!

!!! Sommar Kom NU !!! 

!!!! Snart är det Jul !!!!  
Gaaaahhhh
!! Stress AB !!

************

Men...

Känner man Stressen komma, så finns det ett Grymt Bra Botemedel...

När du ser en Prins, Sova i Friska Luften, Nöjd, Tillfreds & Lycklig
...då kan man Inte Stressa, Bara Njuta & va Lycklig å Hans vägar !

Så Vi satte Oss i Parken & lät Snutten Njuta av Gungan...

...Vissa Har det Bra vill Jag Lova !



Skojja Inte Snuttas sov som en Stock !!
ZZZzzzzzzZZZZZZzzzz
Tog typ 5 min sen var han Djupt inne i Lalaland !



Jag bara MÅSTE skaffa en liknande Gunga till Min Tomt !!!

Fast ggr 3 i Storlek !!!
En Bjässe m. Filtar & Kuddar som man kan Njuta & Sussa i !!!
!! Ab Fab AB !!
Aaaaahhh !

Jaa, sen vill man ju gärna...
( som Prinsen ovan )
...ha en Personlig "Gungare" oxå !!

En Personal "Swinger"
HAHAHAHA
;o)
Det vore ju inte Fel alls !! 

Hahaha
 Va säger du Wife'i ??
Hahaha
;o)

*************

Efter Prommisen...

 
...Mötte jag Söstra Min !


Hon är Bra Jäkla Snygg Hon !!!
Blir ju Stolt som en Tupp !

Typ, Små Kaxigt : " Min Lillis "
...om Ni fattar !?

En Mycket Klok Tös är Hon oxå !!

Högsta Vinsten alltså !!
;o)

Älskar dig Mest Lillis !

*************

Hade även Ett Grymt Skönt Samtal...

...Nu kan Jag inte låta bli att Pussa på Princess !!!

Vi ska Kramas & Njuta Hela Kvällen Lång !



Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback