Kill The Worthless Mother-F*ers






Gårdagen spenderades ( Föga Förvånande ) i Vågrättläge i Soffan !

Mådde ju inte direkt Prima efter Fredagens BBQ-Party !
Men det var det Värt !


********


Idag var Vi & Solade vid Sjön...

Vi hade det Super Soft i ca : 3 timmar
men sen Hände det Vidrigaste av Allt !!!

********

Vi ligger & löser Korsord när Jag av en händelse tittar åt Höger...

...ca 15cm bakom Mami...
...Ålar en FETING ORM Snett över Filten !!!!! 

Tänk er en ca: 3-4 cm Bred & 1-1,5 m Lång Svart & Vidrig Orm !!! 

*********

I Kaoset såg Jag Inte Vart den tog Vägen...

( Lycko Mami såg den Aldrig, men det Gjorde tyvärr Jag )
( så Bilden av den lär inte försvinna på Läääääänge )

...vilket ledde till att Jag vart TOTALT Paralyserad !!!

Jag Skakade som ett Jävla Asp-Löv & Kunde Inte Röra Mig !!!

*********

Fyyyy Faaaan Säger Jag bara !!!

*********

Varför I HELVETE vart just Vi...
( dom 2 med Värst Orm-Fobi i Universum )
...tvungna att Drabbas !!??

Varför i Helvete existerar ens Ormar ???
Vidriga Jävla Äckel "Djur" !!!
!!! Utrota Skiten !!!


*********

Nu ska Jag Försöka Tänka på något Annat, Yeah Right !

Kommer Drömma "Härliga-Drömmar" ett Bra tag framöver !
!! NOT !!



Peace !






Kommentarer
Postat av: Linda

Å fy fan.... Tur inte jag va med... då hade jag garanterat dött.... usch... äckliga djur.. jag ryser bara jag tänker på det... huuuu



va ju fan tusen år sen vi sågs ju... Jag har flytt turk stan nu ett par helger i rad... Man måste ha en blatte paus alltså... Va i Vallentuna å bada i dag.. Å inte ens på Norra sidan av stan kan dom jävlarna sköta sig.. skällde ut 3 st babbar.. Avarter säger jag bara...



I morgon blir det torpa för vår del... Hoppas på blatte fritt!



Love å kram å puss....



Postat av: Anonym



Jaa nu var det FÖR Längesen !!

Saknar Min Wife'i jööö !

;o)



BEWARE of The GIGANT Snake from HELL !!!!



Det dröjer innan Jag törs åka till Torpa igen...

Jävla Orm Helvete !!!



Mamma hade inga Hjärt tabletter med sig så det vart TOTALT Kaos!



Finns faan inga som har lika Djup Fobi som Oss...

...båda har drömt mardrömmar 2 Nätter i Rad Nu !!

Vidriga Jävla Djur, dom Förstör ju Allt !!!



Hoppas Ni slipper Både Ormar & Av-Arter !



Love You Babe !



2009-06-30 @ 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback