A Summer/Winter Happy Birthday to Sweden



Grattis
Sverige Sverige Fosterland !


*************************

Men är det Juni eller är det Oktober ??
För det  är väl inte Bara Jag som Fryser ihjäl ???

*************************

Träffade Mr T i morse, han ville att Jag skulle Haka på till Skärgården...
...Mitt Svar :

-"Asså Jag Döööör, Jag fryser faan Ihjäl !!! "
"Pallar inte att sitta & frysa på Sjön, Så Sorry, Tack men Nej Tack"

Hade Solen & Värmen vart här så hade Jag Lugnt Följt med !
Hade Inte Tvekat en Sekund !
På Sjön me 2 Dårar är Precis vad Jag Behöver !!

Men Näääe, det är FÖR Kallt !

**************************

Istället drog Jag & Mammsen iväg !

Vi åkte omkring lite, men hamnade tillslut på...
Torekällberget !!

Tack & Lov var det Förvånandsvärt Svenskt !
Det är man ju inte Direkt Bortskämd med här i Slöddertälje !


- Min Svenska Vikinga Princess -

Där tog vi en Fika !
Vi delade på en Mega Stor Negerboll & drack lite Kaffe !

*************************

Sen Kom Regnet...

- You can Stand Under My Umbrella -

**************************

Sen kom Lago...då Dog Humöret HELT...Jävla Idiot !!!
En Mesigare & Dummare Politiker får man leta Lääääänge efter !!


- Ett Vidrigt Glorifierat Tal om Vidriga Tälje -

Sen började Göran Rosenberg prata...Då fick Jag Nog !!!

Att Hylla Södertälje, en Stad som Redan har Gått Under...
är för Mig OBEGRIPLIGT !! 

!! TVI !!

***********

Imorgon ska Jag & Frugan gå & Rösta !

Det ska bli Med Stolthet som Vi Röstar för Sveriges Bästa !!

Vi har Totalt Lessnat på alla Äckliga Av-Arter & Anal-Födda !!

 Dax att  göra Något åt Saken !
Nu Jäklar !!

*************************

Kom precis ut ur Duschen...har ÄNTLIGEN blivit iaf Ljummen !
Lovely AB !
Hatar att Frysa, speciellt den där "Ända in till Märgen Kylan"
Den är Hemsk !
Men nu känns det Bättre !

***************************

Vart Precis bort Bjuden på en Helkväll m. Mr J

Hade Mer än Gärna Hakat på...
Men denna Månad har vart Full av Oväntade Utgifter...
 så Jag Tackade Tyvärr Nej !

Men det "Går fler Tåg" !

Snart så Mr J ...
Snart "Släpper Jag Fisen" & då Tackar Jag JA !
Get Ready
;o)

Tack för att Du Finns
&
Tack för alla Komplimanger & Fina ord !
Pöss !

*************************

Avslutar med ett :

Happy Birthday Sweden !!



Nu ska Jag & Princess Värma varann under Filten & Kolla på Film !

Vi ska bara Slöa & Njuta Järnet !!
!! Ab Fab !!



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback