Happy Midsummers-Day





! Happy Midsummers-Day ! 


Kom Precis Hem efter en Underbar Midsommarafton !


Vi Klarade Oss ifrån Regnet, Hela Dagen !
Solskenet följde Oss  & det Tackade Vi för !


Av alla Dagens Samtal förstår Jag att Väder-Gudarna var på Vår Sida
då dom flesta verkar ha haft Regn, Rusk & Hagel !!

Tack Snälla Väder-Gudar för vår Härliga Midsommar !


***********


Vi började Dagen med att åka till ett Magnifikt & Vackert Slott !


 

!!! Här vill Jag Bo !!!



Vackert är en Underdrift å det Grövsta !!

Tänk att få Bo så här !!!
Det vore ju bara sååååå Wünderbart !! 

Tänk att få Vakna upp till en Utsikt som är helt "Out-of-This-World"
Ojojojojojoj, det vore något det !


************

Efter lite "Bostads-Trånande" & Drömmande Inrednings-Snack
så var det dax för lite Java & Mumsfillibaba !

************


 Vi satte Oss på en Filt i Gräset & Njöt av :

Ljuvligt Solsken & en Galet Ab Fab Picknick-Brunch  !




- Kärleksmums - Rabarberkaka - Biscotti -

!! Fab'olicious AB !!


**********


Träffade även några Släktingar...
 ...bl.a. min Kusin & Hennes Nyfödda Lilla "Milo" !
"Lilla-Räkan" kallas han & Liten Va Ordet !

Ska till Henne i veckan så vi hinner Umgås & Prata lite mer Djupsinnigt !
Det behövs, för vi ses Alldeles FÖR Sällan !

Efter lite "Släkt-Uppdatering" åter gick Vi till Vår Picknick !


***********


Princess Tok Njöt av dom Öppna Ytorna !



Jag bara MÅSTE skaffa Stuga eller Hus !

Varenda Fiber i Mig Skriker efter Tomt, Rabatt, Grönsaksland & Frihet !

Men om allt går vägen, så sker det Snart !



- Mammas Vackra Midsommar Princess -


Efter lite Mumsig Fika med Sötsaker satte Suget efter Salt igång !

Så då Satte Vi Tänderna i något Über Mummsigt...




- Mammas Smörgåstårta slår ALLT -

( ett Recept som gått i Arv i Generationer )


Va Gott det var !!
Ingen Kan som Min Mamma Kan !

Yum-O, Ab Fab, Mumsfillibabba, Götteligöttgött
& alla Andra Smeknamn räcker lixom Inte !
Sjukt Gott var det helt Enkelt !


Mätt & Belåten = det är Jag det !


***********




- Njutning i Solen med min Älskade Mammi -


Jag har Har haft en Fantastisk Midsommar 
&
 Längtar redan till Nästa !


************


Nu ska Jag & Princess Mysa ner Oss under Filten
&
 bara Njuta av dom Sista Midsommar-Timmarna !





Peace !











Kommentarer
Postat av: Anonym

Beskådar på bilderna att det vart Tullgarns slott!!



Tur ni fick sol.. En annan fick regns,regn å ännu mera regn... Suck!!



Kram/Linda

2009-06-20 @ 15:31:13
Postat av: Anonym

*

Du ser så Rätt Så !

Snacka om Dröm-Boende !!!

Blir Jag Miljadär så Blir det

Definitivt ett Slott-Inköp !

;o)



Jaa, Vi hade Uppenbarligen Galet Tur me Vädret !!

Alla verkar ha haft Regn & Hagel om vart annat, medans Vi hade Lyx Brunch i Solen !!

Mi Lajki Aloti !



Fast Saknade dig & Klimpen Såklart !

;o)



Nyss hemkommen från Dinner hos Pappi !

Är Läskigt Mätt & Bergis 4kg Tyngre !!

Vill lägga en Djup Rap...

men får som vanligt bara "Gurgel" Istället !

Huuaaa !!



Imorrn blir det Shopping me Mammi !

Ringer när Jag e Hemma igen !



Massa Love från Oss !

MOAH

;o¤

*

2009-06-20 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback