an Ab Fab End of an Ab Fab Weekend





Vilken Härlig Helg Vi har Haft !
Väldigt "Familiär" & Mysig !

Har kommit på Mig Själv Flera ggr med att Jag verkligen Njutit !
Totalt Tillfreds Helt Enkelt !

Mi Lajki Aloti !

******************

Igår vart det Middag hos Papi !

Självklart Serverades MASSOR av Ab Fab Mat !



Grillat-Potatissallad-Gubbröra-Kallskuret-Lax-Ägghalvor-Glass-Jordgubbar
m.m.m.m.m.

Allt va Sjukt Gott & vi åt MER än Tillräckligt !!
Jag & Lillis kunde knappt gå pga EXTREM MÄTTNAD !
Men det var det sååå Värt !

Mums - Slörp - Mumsfillibabba - Yum-o
Jag tror Ni fattar...

*****************

Idag har Jag haft en Ab Fab Shopping-Hel-Dag med Mami !

Vi har haft det Über Mysigt trots Bristen på Kassar !
V hittade Fasiken Ingenting som va Fab Nog för Oss !

Men det gjorde lixom Inget, Vi hade ju så Mysigt Ändå !

*****************

Men LITE Shopping blev det...

Efter MYCKET funderingar så blev det, tillslut, Nya Pjuck !

Det stod mellan 2 Par...
...Ångar nu i efterhand att inte Köpte Båda !
( Pucko Jag Lixom )

Men dom jag köpte är Härligt Preppy & Passar till Allt...
...dom andra va Coola, mer Street & mer Jag !

Men Jag valde Rätt
Jag gillar Preppy & som sagt, dom Passar till Allt !

*****************

Nu ligger Jag & Princess i Soffan
&
 har en Ab Fab Lyx-Söndag :

Filmtajm

Mys i Soffan 
( men det är ju Givet ) 
En Ab Fab Tempranillo -o6 i Glaset 
&
Bredvid Mig står en STOR Skål med
3oo g Wasabi Ärtor

Sämre kan man ju ha det !
;o)

Ain't Life Just Fab'oliciously Delicious !

*****************

Over 'n Out

******************

Just det...

Måste ringa Syster & höra om Hon Lämnar Mig...
...Hon va på Lägenhets-Titt i dag !

Hoppas för Hennes Skull att den va Perfa !

För Min egen Del Hoppas Jag att den SÖG !!

Sorry Darling men vill ju Ha Dig i närheten JÖÖÖÖ !
;o)


********************


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback