ZZZzzzzzZZZzzzzz...





Ligger som ett MäHä här i Soffan m. Princess !
Har Inte Sovit pga mina Nerver !

Stack iväg tidigt imorse för att ha Möte & göra Testet !
Gjorde hälften = 2,5 timme...
...så Jag ska tillbaka & göra klart resten om 1 vecka !

Det gick Skit Bra så Jag är Super Nöjd !

Men är som sagt rätt Trött & Paj...Sängen ser Väldigt Inbjudande ut !

***************

Efter Mötet vart det Mys i Solen !
Äntligen är Värmen Tillbaka !!

***************

Imorrn blir det en Hel-DagFilten !

För nu Jäklar ska Jag få Färgen tillbax...
...har ju hunnit bli Blek-Fis pga. allt Regn !

Och Blek-Fis går ju bara Inte, Näe, Mer Fräknar & Färg vill Jag ha !

***************

Måste ner till Centrum imorrn oxå...
...men jaja, det löser sig !

***************

Nu vill Jag bara ha en Ab Fab Beauty Sleep !

Sov så Gott !



Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback