Rain = The Domestic Godess = a Spotless Home = a Guilt-Free, Mega Cosy Evening with My Beloved Princess




Nämen Regnar det Idag Oxå !
Guuud va Överraskande...
...ZzzzzzZZZzzz !!!!

Men kände att :

" Faan, Inte Apatisk en dag till, dags att plocka fram min Älskade...
...The Domestic Godess "

Så det gjorde Jag oxå !

Tvättstuga - Grovstädning av Badrum 
Dammsugning - Skurande
m.m.m.m.

Har vart Igång Hela Dagen !
Nu är här Spotless = Just the Way I Like It !

Damn I'm Good !
;o)

*************

Nu kan Jag Skuldfritt Ligga på Soffan & Njuta med Världens Bästa Princess !
För Jag har Ju Gjort Mitt för Idag !

Aaahhhhh...Pretty Darn Sweet !

**************

Fick Fin Besök Idag oxå !!
;o)

Skönt att se Dig !!
Det var ju faktiskt ett tag sen nu !

Tänker på Dig !
Du är Såååå Jävla Stark Sötnos !

Massa Pussar från Oss !

**************

Näe Hörrenini...

 Nu ska Jag & Princess Försöka Mysa bort
min Lågtrycks-HuvudVärk !

Smell ya Later !

Peace !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback