Happy Birthday Sweden






Nu har Jag precis gjort Princess Nationaldags-Fin !
Hon har fått  en Välbehövlig Pedikyr & ett Bad m. Shampoo & Balsam !

Nu ligger hon Under Sin Lyxiga & Tjocka Frotté-Handuk & Myser !
Min Skatt är Sååå Fin, Doftar sååå Gott & är Sååå Söt !

*****************

Har även fått på Henne Sitt Anti-Fästing-Halsband !
Nu jäklar ska alla Insekter hålla sig Borta, fast det tar ca: 5dar innan det börjar Verka !

Saknar hennes förra "Halsband"...
...det var Svart = Syns knappt & Stilrent

Men nu har Regeringen tagit ÄNNU mer Monopol...
dvs. BARA Apoteket får Sälja "Anti.Band" = Detta Band är Vitt !!!!
Snyggve....NOT!!!

Men men...
...bara hon slipper Fästing & Insekts-Sjukdommar så får man väl va Nöjd !
( Fast Svart är ju Såååååå Mycket Snyggare, Grrrr )

******************

Imorrn fyller Svea-Rike år !
!!! GRATTIS !!!

Verkar på Prognosen som att det ska bli iaf Uppehåll...
...men Litar inte Riktigt på det !?

Om det är Hyffsat Fint vill iaf Jag & Frugan till Gnesta !
Lite Span på Diverse Saker & Fula Människor är ju Alltid Kul !!

Får se hur vi gör !?

Imorrn blir det iaf Sverige-Fika & Sverige-Middag för att Fira lite !
Jag & Frugan ska först Baka & sen Planera en Middag för
Våra Underbara & Totalt Galna Handyman's...

För det är Dom Faan Värda !!

Sen blir det Middag på Kvällen m. div. Delikatesser !

Även om Vädret drar Ner Humöret till Botten...
( HATAR KYLA )
...så Blir det ju vad man Gör det till !

*******************


Så ikväll tar Jag & Princess det Lugnt & laddar för eventuell Stress Imorrn
=
 Ligga-i-Soffan-med-Princess-&-Mysa-Kväll
 
Då är Vi Fit-For-Fight Imorrn igen !


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback