Enjoying EVERY Minute of The Lovely Sunshine




Som Jag trodde så har...
The Gigantus Maximalus Snake from Hell
...Förföljt Mig sedan Våra Vägar Korsades !!

ORM HELVETE Försvinn ur Mina Tankar !!!

Hoppas Denna Natt inte blir lika dan !?


********


Nu har mina Cash ÄNTLIGEN kommit !
!! PHEW AB !!

Jag vart lixom bort glömd !?
Tack för den...Not !

Nu är dom iaf där dom hör hemma = i Min Ägo !


********


Imorrn är det Fika på Filten som gäller !!
Måste Pressa lite till !

Älskar att vara Snyggt Svensk Solbränd & Fräkning !

Jag Mår sååå Bra i Sommartider !
Love It !


********


Nu ligger Jag & Princess & planerar en B-Day-Dinner för J & E 

Samtidigt som Vi Njuter av vår Älskade Fläkt !
En Mycket Bra Investering !
Priceless !


********


Peace !







Kommentarer
Postat av: Lillis

Hej sis. Jag jobbar i sthlm hela onsdag och torsdag. men vi skulle ju kunna planera på fredag på dagen om du kan då? Pussar

Postat av: Anonym

Fredag, Det blir Super !!

Antar ju att det blir nån Middag el.

likn. på Lördag !

Så då vore det ju kul om vi kommit på något Innan det !

Typ skriva på Något Kort vad som Väntar dom !?



Eller om Du kommit på nåt Helt Annat !?



Gnugga Dina Söta Geni-Knölar Ordentligt till på Fredag, så Vi kan Slå våra Vackra Huvuden Ihop & Brain-Storma lite !



Bara att slå en Pling på Fredag så Sätter Vi Planerna i Verket !



Love You Lot's n Lot's Baby-Girl !



2009-07-01 @ 11:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback