Happy Midsummers Day !




Tänkte Precis sätta igång & göra Mina Extremt Populära :

"Apple & Vanilla Stuffed Cupcakes"

Men insåg att Ur'et är lite mer än Jag trodde !
Jaja, sparar det Baket till i Helgen istället !

Dessutom så har jag ju redan Bakat, så Ingen Stress här Inte !

**************

Har Bakat dom Godaste "Biscotti" Jag Någonsin gjort !
( Då är dom Bra Jäkla Goda vill Jag Lova )


- En Burk full med Biscotti -


- Choklad-Doppade-Biscotti till Mamma -


Har Även hunnit med att Om-Glasera Mina "Kärleksmums"



Vart Inte Nöjd m. Första Glasyren så...
  ...Perfektionisten i Mig var Tvungen att göra om Allt !

***************

Hoppas det blir Uppehåll imorrn...
( Tvivlar Dock Starkt )
...för då blir det Lyx-Picknick m. Godsaker i Mängder !

!! Fingers Crossed !!

****************

Nu ska Jag Försöka bli Trött...
( Fingers Crossed för det oxå )
...måste ju va Snyggt Svenskt & Fräsch tills Imorrn !

*****************


!!! Happy Midsummers Day !!!


Hörs efter Helgen !

Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback