Vax-Tejp som Plåster på ett Stort Operations Sår = Ajajajajajajajajajajajaj !!!





Söndagen började inget vidare...
Fortsatte Inget vidare...
&
Avslutades med TKO redan vid 14 tiden !



Morgon / Lunch :


Imorse Hoppade Princess ner från sängen...
...Innan jag hann Lyfta ner henne !!!

 Varför har hon så Bråttom ???
Morgonen började därför med ett Hjärtskärande Skrik !!


Efter Morgon-promenaden så tog jag av Plåstret...

Skulle egentligen ha tagits bort i Fredags
men tyckte det satt FÖR Hårt , Varför plåga henne Ännu mer lixom?!

Har tänkt att det skulle Släppa lite av sig själv om jag väntade...
...men det gjorde det ju Självklart inte !

Så idag tog jag bort det...
...det ilar i hela mig bara jag tänker på det !!

Satt ju som att det va dit klistrat !
Jag drar lite försiktigt & Hela hennes ömma hud följer med !!!
Asså, fatta plågan !!

Det är ju för faan som att Vaxa + ett Feting Operations sår !!!
Det är ju inte Mänskligt !
Hade Jag vart Hon så hade jag Ylat som en Rabies-Tokig-Varulv !

Men eftersom jag har den mest Fantastiska Bäbisen i hela Universum
så låg hon Helt Stilla tills jag fick bort det Dumma plåstret !!

Mammas Underbara Älskling !




Lunch / Eftermiddag :



Vid Lunch-Promenaden mötte vi några bekanta
 &
 Princess blir ju helt till sig !!
Hon ska ju Pussas = Klättra/Hoppa = Ajajajaja SMÄRTA !!!


Efter denna Plågsamma Morgon & Dag
så är Princess HELT sänkt !

Det vart Alldeles FÖR Mycket !
Hon har vart Däckad sen 14-tiden !

Fick Bära ut henne till Buskarna vid 19 tiden så hon 
kunde "göra sitt" innan hon Däckade för kvällen !



Ingen bra start på denna Söndag...

...Ingen bra Söndag överhuvudtaget !




Imorgon :

Ska jag ska vara ÄNNU Snabbare....
...Snabbare än Blixten...
...så jag Hinner LYFTA ner henne från Sängen !


Träffar vi nån så blir det ett Snabbt Hej...
...sen går vi !!!
( Bara så ni vet )


Allt för att vi ska få en Smärtfri & Skön dag !

 Nu slipper vi iaf Äntligen Dumma Plåster !!


Vila är vad som står på vårat Schema för Mars månad

Vila, Vila
&
 lite mer Vila !


Dax att medicinera min lilla Bäbis med Smärtstillande & Lugnande !

Sen blir det
Kramar, Mys & Gosande

tills vi Sussar lika Sött som dom Prinsessor vi är !



Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback