Veterinären ikväll...






Jag försöker
" Snap out of It "
Men mitt "Ska Bara" Håller i sig Även idag !

Inte Bra, Inte Bra Alls !

Jaja, man kan ju inte va på Topp jämt !

Känner jag mig själv Rätt så är här Clenare än Cleant Imorrn !
Brukar nämligen bara Palla med Stök i MAX 2 Dagar !


Jag har även några Extremt Viktiga "Punkter" att
"Stryka bort" innan Vår/Sommar !

Det Mest Akuta är :

MÅSTE Fixa Pass !!!
Snart går flyget till Okänd destination & Massor av Städer ska Utforskas !
Can't Wait !
&
Jag MÅSTE Plugga Järnet !!!
Nu Jäklar ska det Pluggas vill jag lova !

Hoppas Jag lyckas hålla mitt " Nu Jäklar " igång !

As Usual...Time Will Tell !



***********************************************



Ikväll 19.3o så bär det av till Veterinären igen !

Det ska Röntgas på Nytt & Stygnen ska tas Bort !

Hoppas Verkligen att allt Inuti Princess ser bra ut...
...att allt "Sitter Rätt " & Läker som det ska !?

Har fortfarande Hemska Mardrömmar om Den Natten !
Vidrigt Hemska Drömmar !!
Det var så Otroligt nära att hon Gick Bort !
En Skräck Jag Aldrig mer vill vara Med om !

Håller Tummar & Tår !
Men det är OMÖJLIGT att inte vara Rädd & Orolig !

Men...

Vår Änglavakt är med Oss, så Allt går nog Bra !
Tänker på Dig Varje Dag !



Peace !








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback