Orkeslös??? Hon är Däckad!!! Hur Mycket MER Däckad kan man Bli???





Imorse var jag Snabbare än Blixten !
Det var nära ögat men jag hann LYFTA ner Princess från Sängen !

Så denna Morgon Slapp vi det Plågsamma Skriket !

MEN...


Upptäckte dock istället att hon Blöder !!!
( För Inte Faan kan man få en Bra & HELT Problemfri Dag Inte!!! )



Kastade mig på telefonen & ringde Veterinären !
Hon sa att jag ska Hålla koll !

Blir det Värre & hon Blöder Ännu mer
eller
om jag märker jag att hon blir Febrig / Orkeslös så ska vi åka in med henne !!


Orkeslös ???

Hon har ju vart Däckad sen Operationen !!! 
Vaddå...
...Menar hon om Princess Svimmar eller ???
Om hon är Mer Däckad än Däckad ???

Gissa om jag Totalt Överanalyserar varenda
Blick, Andetag & Rörelse från Princess !

Men va Faan ska jag göra då ??

Är hon MER Däckad än Däckad ???
Hur mycket Mer Däckad kan man bli ???



Glädjen över en Morgon utan Hjärtskärande Skrik...


...Blev Snabbt en Dag Fylld av :



Konstant Oro & Kontroll av Temperatur & Blodmängd !!!



Asså...
...Den som säger att Jag & Princess inte är Otursförföljda...
...Kan ju bara Knipa Käft !
Är det inte Det ena Problemet så är det ett Annat !
ALDRIG Lugnt, Skönt & Problemfritt !
*SUCK*



Dax att ta Temp & kolla Blod...
...Analysera Blickar, Andetag & Rörelser 

Bara att Hålla Tummar & Tår...

 ...Hålla ALLT som går att Hållas...

...för att inget blir Värre !!!


Peace !





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback