Princess Leya I - My First My Last My Everything





Nu är vi hemma från Veterinären igen !


Shit va det här TärPsyket !
Denna Rädsla & Extrema Oro !

Men jag tar det 50:11ggr om...
...Bara hon är kvar hos mig & bara hon lever !


Med Hjärtat i halsgropen fick jag veta att
det va bra att vi kom in !
Det kan Blöda lite, så länge det inte Blöder Mer så är det okej !



Veterinärerna Ordinerade :

Fortsatt Vila
Hon ska hålla sig Lugn
Inga promenader
Osv. osv.
=
Fortsätta som vi gjort hitills alltså !


Veterinärerna va Jätte Imponerad av Oss !

 -"Vilken Fantastiska Relation ni har"
-" Ni är som Ett med varandra "

Vilket är Sjukt sant !

Jag ser på varenda Blick & Rörelse exakt
vad Princess känner & hur hon mår...
...och hon Detsamma med Mig !



Vi är Ett...
...utan henne är jag Halv...
...utan henne är jag Ingenting...


Nu måste jag gå & Pussa på Mitt Hjärta !

Se till så hon har det bra på sin Får-fäll under sin Filt !


********************************


Måste Åter igen Sända
STORA Kramar till Mina Underbara Vänner !

Tack för att ni ställer upp !
Tack för Stöttande & Vackra Ord !
Tack för att ni finns !
Ni är Fantastiska !


Min Teddy Bear

Som Sovit här, hållit Mig Sällskap, Tröstat & tagit Hand om Mig...
...du Ställer Alltid upp & finns Alltid där...
...du är en Fantastisk Vän !


Finaste Miss L

Som ställer upp i vått & torrt...
Som sänder Ord som värmer långt in i själen...
Tack för att du finns !


Vackraste Ängeln

Vi tänder Ljus för Dig Varje Dag, Vi Tänker på Dig Varje Dag
Du är Leyas Skyddsängel & för det Tackar jag dig Varje Dag
Du är Saknad Varje Dag....Nu & För Alltid Varje Dag








Kommentarer
Postat av: Mervi

Nu får du skämma bort ditt lilla hjärta ännu mera! :)

2009-03-05 @ 09:04:30
Postat av: Princess Leya I



Kan du Fet Hajja att jag gör!

Bara det Bästa är gott nog åt Min Princess!

Ser till så att hon har det Lugnt & Skönt

& Sover Mycket då Vila är Högsta Prio.



Kram!





Postat av: Mervi

Njaa, Paxsi var en blandis mellan engelsk bulldog och Dog De Bordeaux.. Han var mest DDB, dock.. Vi fick mycket uppmärksamhet när vi var ute och gick med honom..! :D Men när det kom andra hundar och mörkhyade människor så blev han krontokig.. Vi tog över honom förra sommaren och vi hade väl honom i två månader.. Men det funkade inte. Han var helt bäng.. :(



Kram!

2009-03-05 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback