Hipp Hipp Hurray for My Fabulous Babe Today




Idag fyller Min Älskade Babe Hela 8 år !

Grattis Darling !


Kom precis tillbaka från Födelsedags Fikat !


Skoja Inte Hon har legat i !!!

Hon Bjöd på

Hemma-Gjorda Choklad-Doppade Havreflarn !!!
& En en Grädd-Tårta...

 ...men den hoppade Jag över för
Jag & Vispad Grädde är Livslånga Bittra Fiender

Men den var Säkert Lika Fab som Flarnen !


Jag är Sååå Imponerad !

För Hur har hon Orkat Baka med
en Liten Krävande Kille som drar henne i Byxorna !?


Jag kan ju bara upprepa vad Jag brukar Säga :

Du är en Fantastisk Mamma & en Underbar Vän !

Jag skulle Inte Byta Dig mot Allt i Världen !
Älskar Dig mer än Du Förstår !


*************************


Imorgon ska Vi ha en Riktigt Lyxig Njutar Kväll !

Det Blir en Middag som Heter Duga...
Plock & Snacks i Världsklass...
& Viktigast av Allt :
Bubblet ligger på Kylning !

Jaa, och så ESC Såklart !
( Men det är ju Självskrivet )

Njutning i Världsklass väntar Oss Imorgon Alltså !

Längtar...


*************************


Grattis Igen Darling !

Jag Älskar Dig Massor !
Du är Bäst !

Massa Grattis
 Kramar & Pussar & Kärlek
från Mig
( & Princess Såklart ;o)

*MOAH*
;o¤



Peace !









Kommentarer
Postat av: Linda

Å men babe du är för gullig!! Love you to!! Mer än du anar!! Tack för all hjälp med Kim å städning!! Du är guld värd.. Bara så du vet.. Tvivla aldrig på att jag håller dig såååå nära mitt hjärta...



Ja tänk att jag bakat.. hahaha!! Det kommer du nog inte få uppleva igen!! haha.. Sorry för tårtan.. Å dom köpta bullarna.. hahahaha...



SEs i morgon darling.. nu ska jag dö lite i soffan... Är totalt DÖD med stora bokstäver..



Puss

Postat av: Princess Leya I





SJÄLVKLART Hjälper Jag till, känns Rätt Självklart !!



Jaa, & Mumsfilibabba vart det !

Yum-O !

Skit i Tårtan !!!

Dina Flarn m. Choklad är 1.ooo.ooo.ooo.ooo ggr Godare än Vispad Grädde !!

Jag är MER än Tillfreds !!!

;o)



Jo-Ho-Ho-Hooodååå, Det kommer bli Fler ggr...

Ska nog lyckas Förvandla Dig till en Riktig

Bull-Mamma...Vänta Du bara !

;o)

Får, som Jag sa, ha en "Bak-Dag" !

Då Bakar Vi JÄRNET & Fyller våra

Frysar till MAX med Massor av Mums !

;o)



Jaa, vi ses Imorrn !

Can't Wait !

Ska hålla igen HELA dan...

så Jag får Plats med Allt vårt Lyxiga Mums !

Åååhhhh, Va GOTT det ska bli !!



Jaa, gå & DÖ lite Du...

Det är Du Galet Värd efter den här Dagen !

Lägg Dig & Njut av dina sista timmar som Birthday Girl !



Hörs Imorrn !

Massa Kärlek från Oss !

PUSSSSS !

;o¤





2009-05-15 @ 23:39:50
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Linda

vitlök för min del tack... bea sås å dragon sås är inget för mig... ne nu tjatar min klutt... pjuhhhhhhhhhh... längtar tills i kväll.. inget gnäll å inget tjat å inget ddreggel å bajs böjjer...



pussssssssssss

2009-05-16 @ 10:16:14
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback