Mr T Explodes - The Disgusting CP-Gubbe gets Karma up His Ass - Dinner & Hockey Semi




Idag hade till&med Mrs L tyckt att Mr T inte är så tokig !

CP-Gubben slängde (som vanligt) ur sig en Dum kommentar...
...han höll på att Åka på Rå Däng !!!

Tyvärr så la Mr T band på Sig...
...men OJOJOJOJOJ va nära det va !

Vad gjorde Jag ??
Jag satt Brevid & Njööööööööt som aldrig förr ! 

Så Jäkla Skönt när Karma Skjuter folk i Arslet !
Då Njuter Vi !
;o)


Sen ville CP-Gubben sitta & prata med Mig !?!?
Tror han på fullaste allvar att han får några som helst Sympatier från Mig ???
Skulle inte Tro Det va !!
Skulle Du ha tänkt på Tidigare din Idiot !!!
Yttra inte ens Mina Vänners Namn !!
!!! IDIOT !!!


***********************************************

Ikväll blir det Middag & Hockey !
Nu är det ju Riktigt Spännande, Semi & Allt !

Nu måste Jag fortsätta "Plocka" här Hemma !
Var bara Tvungen att Skriva av Mig om CP't !



Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback