Sunshine + Blond Swedish Girl = Freckles & Sunburn - Shade & Studies here I Come




Jaha, nu är det slut på Solsken !

Men det känns Faktiskt helt Okej !

Har Pressat Järnet Hela Veckan & är nu
Härligt Svenskt Röd / Brun & Fräknig !

Älskar mina Fräknar, Dom är så Härligt Svenska !

Så lite Sol-Paus är bara Bra !
Annars får jag Nog Bränn-Skador !

Nu när Solen är borta så Känns det ju även Okej att
Sitta Inne & Plugga !
Har Slarvat Järnet med mitt Pluggande...
...men Jag kan Inte Fokusera på Plugg när Solen skiner!
 Det går bara Inte !

Men nu Jäklar ska jag Plugga igen mitt Slarv !

Nu åker Glajjorna, Böckerna, Kaffet & Plugg-Hjärnan fram !
Fröken Duktig är Mitt Namn dom närmaste dagarna !

Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback