Hangover - Sunshine - Ice Cream - Idiots - Blanket




Dåligt Schysst Väder !!
Lovely AB !

Vaknade Bakis som ett Troll !!!
Hade en Galet Rolig Kväll / Natt...
...men för det får man ju självklart lida dagen efter ! 

Jaja, That's Life I Guess !



I morse var det bara att Piffa till Sig & invänta Mammsen !

Vi åkte till Centrum, Käka Glass, Solade...



&
 kollade på Massa Idioter som gick i Sossarnas Demonstrations tåg !

Lyssnade på Sossarnas Tal i typ 2minuter...
...sen höll jag på att få Tupp-Juck Alla dom Idiotiska Människorna !
Gaaaah, blir så Lack !



Men Solen suddar Snabbt bort min Sura min
;o)


Efter Centrum vart det en Filt i Solen att Dö på !



Nu äntligen har Bakfyllan släppt !
PHEW !



Nu längtar Jag Järnet till Imorgon !

Då är Sol utlovat
&
 Jag kommer ligga & Pressa från Morgon till Kväll !


Vi Ses i Gräset !





Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback