Brunch in the Sunshine - Off for Some Bubbely & BBQ ------ Beauty Is In the Eyes of the Beholder ------ Life is WAY 2 Short, Don't Waste It, Enjoy It





Har haft en Super Mysig Lunch i Gräset med Min Fru !

Gjorde en Bauta-Sallad Storlek XXL, den satt fint den !
Love You Babe !

*************************



Nu Ska Jag & Princess Strax iväg på Middag !

Dax för lite BBQ & Bubbel i Solen...
...Det är Min "Cup of Tea" Det !!

Faaaaabulous AB !



**************************



Måste Skriva en sak till
 "Miss A"
( Du vet Vem Du är )


Livet är ALLDELES för Kort !
Slösa inte Bort tiden med Vikt Nojjor !
!!! Ni är Sååååå Vackra !!!

Att vara Smal & Anorektisk är ett JÄVLA HELVETE !
Inget Jag Önskar Någon !

Njut av Livet & va Stolt för den Du är !
Något Jag Sakta men Säkert Börjar Inse !

Massa Pussar & Kramar !


***********************


Peace !







Kommentarer
Postat av: Linda

TACK FÖR EN UNDERBAR LUNCH DATE ;)



Det var super gott! Ledsen att jag inte orka äta upp allt! Å att jag inte smaka på sparrisen .. ;)



Satt ute på ballen ett tag men insåg efter typ 5 min att ne det är för varmt!! Pjuhuuu!! svettas som en gris



Hoppas du får super mys på middagen i kväll! Har du tråkigt så vet du vart jag bor! Vin finns att avnjutas på terassen!



Love you babe!!!

Postat av: Anonym



Tack Själv Darling ;o)

Miss "Jag-Äter-Allt"...Yeah Right !!

Hahaha, Ähh, mer Sparris till Mig jöö = I Like !



Jaa, Din Balle (!?!? Låter Inte Helt Rätt !?!? )

AKA. Sahara-Öken-Värme-Balkongen

AKA. S.Ö.V.B är ju Olidligt Varm !



Kom precis hem !

Har Ätit Massa Mums & Druckit Massa Gott...

Hick Hick ;o)



Gissar att Tiden för Vin är Över...

tror du Sussar som en Söt Sessa just nu !

Men tar gärna en "Rain-Check" på Vin-Myset !



Hoppas ni får en Härlig dag imorrn !



Älskar Dig Baby !

MOAH

;o¤



2009-05-29 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback