Studies - Tic Collar - Fruit Terror - Lalaland





Hrrmmm...
...Knappt Pluggat i Böckerna Alls Idag !

Är sååå Jävla Besviken på Mig Själv !!!
Faan ta Mig !

Har i&fs Plugget genom Nätet istället...
...men Behöver ju Anteckna så det verkligen "Sitter" !

Näe, Usch & Fy
 Snap Out of It , Bitch-Slap på Mig & Skärpning nu För Faan !

Imorrn är det Jag som Pluggar BÅDE med
Böcker, Data & Anteckningar !
Har ju för faan en Deadline att hålla !!

Nu ska Jag snart till Centrum & fixa Fästing-Halsband...
( till Princess  såklart )
...Som nu för tiden BARA Säljs på Apoteket !?
Mer Monopol åt Regeringen *SUCK*

Sen ska jag fixa lite andra saker oxå & handla käk !

******************************************

Har fått Paprika Dille, det är Galet gott, men Dyrt !
Så det får nog bli Massa Gurka istället !
Som Just Nu är Super billigt & dessutom riktigt Gott & Kcal Snålt !
Bara att Moffa i sig utan att skämmas !
Bättre kan det ju inte bli !

Frukt törs Jag inte köpa efter den Senaste Varningen !
Frukt ( Fruktsocker ) ger tydligen Bukfetma & Lagrar Fett !!!!

Hjäääääälp Fett !!! 
Min Största Skräck !!!
Precis vad en "Sån som Jag" behöver höra...
...NOT !!!

Ska försöka intala mig själv att det Inte är någon Fara...
...men har en Stark Känsla av att det blir Svårt !

Faan oxå, Jävla Forskare & Förstöra !!
Grrrrrrrrrrr på Er !!

*****************************************

Jag hoppas att Jag reser till Lalaland hyffsat tidigt ikväll !
Orkar inte med en Insomnia natt till !
Det är bara att hålla Tårna !


Näe, Dax för Mig att Köra iväg !


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback