My Fabulous Wife...





Idag har Jag Städat som En Tok, Tvättat, Skurat, Dammat o.s.v.
Är Sååå Nöjd med Mig Själv !

Nu kan Jag utan Minsta "Jag Borde Städa-Känsla"
Ligga på Filten & Njuta Järnet av Solen, Hela Helgen ! 

Pretty Darn Fab If You Ask Me !

Efter All Städning hoppade Jag in i Duschen...då Ringde Luren !
Med Shampoo i Ögonen svarade Jag !

Det var Min Fru & Snutt som Stod utanför !
Jag la på ett Ordentligt Kol & vart Snabbt Klar !


Då får Jag en Helt Underbar Present !


-" Hittade en Sak till Dig !! "


Det va Inte Vilken Sak som Helst...

...utan Något Jag Suktat efter sen Jag såg den !!



Den är Såå Passande, Cool, Snygg & Rätt !!
Den är Såååå Sjukt Jag !!

Blev Helt Ifrån Mig !
Nu sitter Jag & är Totalt Rörd !

Tänk att JAG fick den...Något Jag Verkligen Suktat efter...
&
Tänk vilken Oerhört Fantastiskt Fru Jag Har !


Jag är Sååå Glad att Jag har Dig !
Du är Min Bästa Vän & Jag Älskar Dig nåt Oerhört !




Upptäckte till Min Fasa att mitt Hem Behöver en Ordentlig "Baby-Proof'isering" !
Jag HATAR Saker...
...men med en Liten Spillevink som går på Upptäcksfärd insåg Jag
hur Sjukt Mycket Grejjer Jag har !
Visst, har Inget Plåtter, men Annat som är Skoj för en Liten Plutt !
Typ Ljusslingor &Tavlor & Massa Annat !

Det var Bra att Han Visade vad som ska tas Bort till Nästa gång !


Blev Alldeles Varm i Hjärtat när Dom skulle gå Hem...

...fick en Såååå Söt Kram av Pluttas !

Nutte Plutte Snutt, Du är ju bara FÖR Söt !
Tant E Skickar Pussar i Massor !


Jag Älskar er Båda !
MOAH
;o¤


***************

 Sol Imorrn =
Lägger Mig Ute så Fort Jag bara Kan !
Nu jäklar ska här Pressas !


Peace !



********

P.s.

När Jag satte upp Min Fabulous Skylt
så åkte 3 Martini Glas ner på Golvet !!!
Grrr !

Så om det Finns nån Generös Människa där Ute
så är Jag i Behov av Nya Martini Glas...bara så Ni vet !
;o)


D.s

**********









Kommentarer
Postat av: Linda

Klart att min babe ska den skylten!! Det är ju så sant det som står på den... Du är värd den så det bara sjunger om det!! Du hjälper mig så mkt å finns för mig i alla väder å kläder! Har aldrig haft en sådan underbart sann å trogen vän på alla mina hela 8 år! ;)



Jag å kluttas älskar dig!

Postat av: Princess Leya I



Nämen fy...blev ju rörd bara Jag Såg Skylten...

nu är det Ful-Gråt istället !!!



Det är ju JAG som är Glad att Jag har DIG !!

Du är en Helt Otrolig Vän...



Vänskap som Våran är Något Utöver det Vanliga...

Något som är Ovärdeligt !



Jag Älskar Dig Babe, lots'n lots !

Hälsa Spillevinken m. Massa Pussar från mig !



Vi hörs imorrn !

MOAH

;o¤



2009-05-28 @ 22:19:19
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback