6 hours in the Sun on a Blanket = a Red Blondie - Ab Fab Dress Found - an early Mothers-Day Celebratition




Idag har Jag & Heidi tillbringat 7 timmar i Solen !!!
Skojja Inte Jag är Härligt Bränd !

Men Både Hon & Jag VÄGRAR Sitta inne när Solen skiner...
...det Går ju Bara INTE !!

Näe...
Solen är Här för att Njutas av & Njuta Gör Vi...
...Maximalt !!


Princess är ( Hur nu det ens är Möjligt ) ÄNNU MER Sol-Galen än Mig !?



Så Idag har det vart fram med Vatten-Flaskor för Sval-Bad
( Hon Svimmar ju Annars ) 

 Princess har Druckit Vatten flera ggr Utomhus !!
Det är nog Första gången Någonsin !

Hon ligger ALLTID i Solen & Flåsar JÄRNET, men VÄGRAR dricka Vatten...

...vilket Slutar med en Totalt Utslagen Bäbis till Kvällen !

Men Inte Idag , Idag Drack Hon Massor !
Mi Lajki !



Vi har Mysit & Pysit Hela Dagen Lång & Njutit av Verenda Sekund !
Jag & Princess & Sol = Sant
  


********************


Är Precis Hem-Kommen från en för Tidig Mors-Dag-Middag !

Hittade ett Plagg i Min ( Lilla ) W. I - Closet...
...Ett Plagg Jag i Flera År tänkt vart en Topp !!

Köpte "Toppen" till Schlagern i Globen, När Lena PH Vann !
Då var Tights INTE i Ropet !!
Man bar Inte detta Plagg som en Mini-Klänning !
Därför har den fått Ligga där sen Dess !


Men så Fick Jag se Den bland Allt Annat & tänkte :

 -" Okej....Jag Testar "


Den sitter PERFEKT !!!


 Den är SJUKT Snygg !
Speciellt till en Brun & Fräknig & Svensk Brutta !!
( Som Jag alltså )
;o)

Så Idag har Jag har Alltså...helt Plötsligt...blivit en Ab Fab Klänning Rikare !
!! Lovely AB  !!



-  My "New", Summer-Mini-Short-Dress -

Life Is Absolutely Fabulous
;o)

******************

Efter Ombyte av Out-Fit, åkte Jag & Mammsen & Käkade !

Vi satte Oss på en Über-Solig Ute-Servering & Beställde Krubb ! 
Det Vart En :

Stenugns Bakad Pizza m. Mozarella, Parma, Ruccola & Parmesan

Jag Äter ju typ Aldrig Pizza, så denna Var Mumsfillibabba !

*******************

Imorrn ska Jag försöka Ragga upp Min Fru !!
 Dax att Lapa Sol, Njuta  & Dricka Bubbel !

*******************

I Veckan kommer Min Lillis !!!
Längtar JÄRNET !

Vi ska ha en :

 Sisters-Only-Sleep-Over-Kväll 

!! Can't Wait !!

*********************


Nu är det Cigg-Paus känner Jag !



Peace !


*********************



P.S.


Hipp Hipp Hurra & Glad Mors-Dag

MOAH

;o¤


D.S.













2 Stark-Bira Slank oxå Ner...
Alkohol & Sol = Lullig efter 1 Klunk

Men Va gör det !?
Det är Ju Sommar !!

*******************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback