My Friend is Worth Gold & Diamonds - New Stuff - Bye Bye Smoke-Signals - Hello & Welcome to 2oo9





Idag har det varit en...Händelse rik Dag !

Städa & Plugga...
My Ass !!

Men det gör Faktiskt inget...

För istället har Andra, Extremt Viktiga saker gjorts !
Saker Jag borde fixat för flera år sen !!

Har gått omkring med en Mobil som bara krånglar, Både för Mig & Andra !
Men nu Jäklar...

Nu är även Jag med i 2ooo-talet !!
Woohoo !!
Bättre sent än Aldrig !?

Min nya Mobil har nu Äntligen Landat i Mitt Knä...

Söt som Socker & Riktigt HiTec !

Här är den :







Nu måste Jag bara lära mig Alla
Nya & Krångliga HiTec Funktioner !


TACK GODE G*D FÖR Min Mrs L !!!!

Hade inte Du vart här & Stöttat / Hjälpt Mig så hade Jag
 Utan Minsta Tvekan Skickat Tillbaka hela J***A Skiten !!!

Jag får Tupp Juck på alla
 Papper & Kontrakt & Nr.Flyttningar
O.S.V. !!!
Dessutom så Fattar Jag INGENTING !!

Tacka Vet Jag Häst & Vagn & Röksignaler...
Det va tider Det !!!
;o)

Du var Verkligen GULD VÄRD idag !!
( Det är Du ju i&fs ALLTID, men Speciellt Idag )
Enormt Stora Pussar & Kramar i 1.ooo.ooo.ooo.ooo.ooo.ooo-Tals
 till Dig från Mig !

Så Nu är...
 ( Helt & Hållet Tack Vare Mrs L )
...Allt Fixat !

Så Nu Mina Darlings får Ni Snart mitt Nya Nr !
LO-Ho-Ho-Hooooovely !



Inte Nog med Ny Lur...



...Har även Fixat Nytt Bredband !!!


!!! SVISCHHHHH Lixom !!!


Det klarade Jag Faktiskt att Installera & Programera Själv !

...Äsch Då...D Va Väl Inget...

 ;o)


Så idag har jag lixom gått från "Rök-Signaler"
till 2ooo-Tal på Bara några Timmar !!
Känns Pretty Darn Fabulous !


Tack Mrs L för att Du Finns !!
Vi Älskar Dig Massor !
Stora Pussar från Mig & Princess !


Nu ska Jag sätta Mig & Försöka Lära Mig hur min Nya Lur funkar !
Men får man bara "Knappa-Runt" lite så brukar man lära sig rätt Fort !
Ska bli Riktigt Roligt Faktiskt !

Vi Ses / Hörs i 2ooo-Talet !
;o)



Peace !




P.S.

Fick precis ett Über Sött SMS från Min Lilla " Mini-Me" !
Du är Bra Söt Du Tjejen !
Pöss på Dig !
(o; Och en Blöt Puss från Princess Såklart ;o)

D.S.

Kommentarer
Postat av: Henni

Jag kan allt vara snäll hörru(: Du är snäll mot mig då är jag snäll mot dig hihi. Pussar på leya och dig i massor.

2009-05-06 @ 09:01:55
Postat av: Henni

BTW SNYGG TELE!(:

2009-05-06 @ 09:11:35
Postat av: Princess Leya I



Hahaha!

Vi e ju såå Snälla vi 2...när vi vill förståss!!

Hahaha !

;o)



Ja visste e den Söt!!

Mi Lajki!



Pussar tillbax!





Postat av: Anonym

Hej! Va gulligt inlägg du skrev till mig!

Nerå jag lovar att inte gå själv i mörkret hehe. Hoppas allt är bra med dig och Leya också!



Kramar på er

2009-05-06 @ 19:17:50
Postat av: Princess Leya I



Jaa, men det är ju Sant!

Vi ( Jag & Leya ) tänker på Dig & är lite Oroliga!

( Jag är sån, kan Inte Hjälpas ! )



Men det är Skönt att se (på Bloggen)

att du Mår & har det Bra!

Och Skönt att Du är Försiktig!



Ta Hand om Dig!

Hoppas Vi ses Snart!

Kramar från Oss!









2009-05-06 @ 19:52:14
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback