Wake'ii-Wake'ii - Time to go Shopping




Kukelikuuuu !

Satte LarmetMobilen & va Uppe med Tuppen !

Trodde Vikingen skulle Väcka Alla, Tidigt, så vi kunde Dra typ kl: 10...
...Tji Fick Jag !!

Ringde Frugan vi kl: 9 &
Hör då en Mycket Nyvaken Röst i Andra änden !

Alla Sov, Till & Med Baby-Viking !!!
* Kors i Taket *

Så nu sitter Jag här & Väntar på att Dom ska bli Klara !
Sen Bär det Av !

 Inrednings Shopping Here We Come ! 


************************


Lågtrycket i Skallen är Bättre idag !
* PHEW *

Låg som ett MäHä i Soffan igår & ville bara att Dagen skulle ta Slut !


Hatar Lågtryck
=
 Mitt Huvud Känns som det ska Explodera & INGENTING Hjälper !


No Fun !

Men Idag är det Bättre så Nu är Jag G igen !


************************


Näe, dax att ta Princess & sen Dra iväg !


Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback