Decorating - Fab Wallpaper - Let me Get It, I want That Garden - Fingers Crossed




Mr. F.S kom Inte Idag, är ej Förvånad !!

Han har lixom en förmåga att...slippa undan !
Men ska ringa imorgon & Tjata på Honom...
...för den här gången ska han fasiken INTE komma undan...
!! Punkt & Slut !!

********************
Va annat kan man göra i detta Gråa Väder !?


Fast Tji fick Jag !


 För Vädret till Trots så har Inrednings-Ådran fått Jobba lite !

Jag & Min Babe har letat Tapeter till hennes Hall !!

Hon kom med En Idé...som hon var Tveksam till...
Som Sen vart en Annan Idé...Som Sen vart en Slutgiltig Idé !!

Tadaaa :



Resultatet kommer Bli Galet Fab !
(o; eller Flummigt som är Dagens mest använda Ord ;o)
Hallen
Kommer bli Sjukt Snygg !

Klart en Fabulous Brutta ska ha en Fabulous Hall !!

I'm Pretty Darn Jealous !


Men

om Allt går Vägen...

Är dock Extremt Tveksam, Men man måste ju få Drömma lite

...Så kommer Även Jag att ha en Ny Lya att Inreda snart  !

* Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas *


Ska på Visning Imorgon !


Vet redan att Jag Inte får den
Men det är Alltid Bra att Visa Intresse !

( jaa, sen är det ju Alltid kul & se hur folk Bor )

Men tänk om man Sket i att
&
 
så kommer Inga Andra,Lyan är Min !!
Skulle Aldrig förlåta Mig själv då !

Så Alla Tummar & Tår & Allt som Går att Hållas
Håller Jag Imorgon !!

Kommer Drömma Inredning Hela Natten...
...går ju Inte att Låta Bli !
För att Inte tala om Trädgårds-Drömmar !!!

Tänk ett EGET
Grönsaks-Land, Blommor & en Njutande Princess på Gräsmattan !!!
Heaven on Earth !!

Näe nu får Jag Sluta Fresta Mig Själv, kommer ju Inte få den...
...men ack, ACK va Härligt det Vore !

Så Imorgon Ska Jag på Visning !

 Hoppas Ni följer med Baby !?
Ringer Imorgon !



Dax för en Prommis, en Dusch & Hårtvätt,
Mys-Outfit & Soffa & Filt
!
Dax att "Göra" Kväll !



Peace !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittat en lya att bo i?:) Oh no:( Men samtidigt kul att höra eftersom du kan hitta så mkt bättre bostad än södra..:/(: Hälsa lilla Leya!:) Pussar på er!

2009-05-19 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback