Oslo Here We Come - ESC = an Absolutely Fabulous Evening with an Absolutely Fabulous Friend - True Love - Lovely Bubbely




Nämen Dra på Trissor !!

En Weekend i Oslo är Alltså vad som Väntar !

Ab Fab !!


Vilken Otroligt Underbar Kväll Vi har haft !!


Vi har Ätit såå God Mat...
( Sorry för Salt-Halten )

...Druckit
Massor av Härligt Bubbel...
( Mumsfilibaba )

&

Njutit som Bara Vi Kan !


Vi har haft en Absolutely Fabulous Kväll !


Nu ligger Jag...
( med Princess i Famnen )

....som en Strandad Val & kan inte röra Mig !!

Jag är Sååååååå Mätt !!!

Men OJOJOJ Vilken Underbar Kväll Jag har Haft !!


Kom på Mig Själv med att tänka :

" Faaaaan va Bra vi har det "

Jag har den BÄSTA av Vänner !!

En Underbar Vän som Jag kan :

 Berätta ALLT för...
Vara Mig Själv till 1oo% med...
Njuta & Skratta med...
&
Bara vara Tyst med...

En Vän som är Värd Mer än Något Annat !


Kände ikväll att :

 " Jag Har ALLT "
Jag är en Lyckligt Lottad Tjej helt enkelt !

Och NÄÄÄE..
det är INTE Bubblorna från Skumpan som Talar !!!


Du är såååå Ab Fab My Darling
&
 Du Berikar mitt Liv !

Så skönt med Intelligenta & Hjärn-Stimulerande Samtal !
Samtal om Saker som VERKLIGEN Betyder Något !


Löst, Ointressant & Ointelligent Prat får Dräggen stå för !
Thanks, but NO Thanks !!


En Bättre Kväll hade Jag Inte kunnat Önska !!


Tack
Min Älskade Babe för Ikväll

Tack för att Du finns
&
Grattis Igen på 8 års Dagen !

JAG ÄLSKAR DIG !


Nu är det dax att
 Nanna Kudde !
;o)


Massa Love !

 Hoppas Morgondagen Inte "Straffar" Oss för hårt !?

Time will Tell !


Peace !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback