Ab Fab Night - Luxury Weekday - Yum-O - ESC=OMG - Shopping & Lunch-Date - Beauty Sleep




Nu är Jag Hemma Igen efter en Underbart Härlig Kväll !

Snacka om att Jag har haft en Riktig Lyx-Tisdag !

Ost & Kex & Snacks & Plock & Vin 
Mums i Mängder...Mitt i Veckan
Det är LYX Det !! 

Tack Underbara Älskade för en Ab Fab Kväll !

***************************

Men...

...ESC
Bidragen var ju Totalt Katastrofala  !!

Jag menar...Är Det Ett Skämt Eller ??

Malena gick ju iaf Vidare
!!! PHEW !!!

Tur är väl det...

Annars hade Lördagens Final Blivit en PINA med tanke på den
Pinsamt Låga Nivån !!

Man blir ju Verkligen Totalt Generad å Andra Länders Vägnar !!!
Vad Tänker dom Med ???

Näe Fy säger Jag bara !

****************************

Imorrn blir det Shopping & Lunch i Centrum m. Min Babe !

Kommer sitta Fin-Fint med en God Lunch efter denna Kväll !
;o)

Håller Tummarna för en Regn-Fri Dag,..

...fast det blir Mysigt Oavsett Väder !

Men Hoppas kan man ju Alltid !

****************************

På Lördag blir det en Hel-Kväll med :

Lyx-Middag & Deli-Plock
 Snacks, Vin, Bubbel
&
 ESC-Final



Ska bli sååååå Mysigt !
Längtar Järnet !

******************************

Näe...

Nu ska jag krypa under Täcket & Mysa m. Princess !

...& Drömma om Inredning & Färgsättning !!
;o)


Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback