BBQ Dinner with Beloved Guest Tomorrow - Can't Wait




Nu har Jag precis satt mig ner !
PHEW
Har fixat Middagen tills Imorrn !

Vill INTE stå i Köket när Solen Skiner...det Går ju Bara Inte !
Nu är alla Förberedelser Klara, så det är bara att Duka fram allt !
That's Nice !

*******************

Har legat i Solen Hela Dagen & Bränt min Redan Brända Kropp !
Men ÄSCH...
Snart kommer Lågtrycket = Ta tillvara på Varje Solstråle !

*******************

Sen gick Jag & Inhandlade Morgondagens Middag !
Väntar Nämligen Middags Besök !

Det blir BBQ Party för Hela Slanten !

Middag :
 Kycklingfilé, Primör-Sallad, Vitlökssås m.m.

Dessert :
Fruktsallad m. Choklad & Yoghurtdipp m. Vanilj & Kardemumma

!!! Yum-O-AB !!!

Ska bli sååå Göttigöttgött !

*******************

Imorgon måste Jag till Centrum & Inhandla ett Bra Sangria Vin !
BBQ & Sommar & Sol & Sangria = Ab Fab !

********************

Nu vill ska Jag ligga på Soffan m. Princess & bara Mysa !


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback