Computer Meltdown - My Meltdown - The Story of My Meltdown, from Princess Perspective - Ice Cold Beer - PHEW





Okej....Visst....
...Nya Luren är Ju Socker-Söt & Allt där till...

..MEN...

...Som Jag & Mrs L konstaterade Igår
så fick man Endast med en Fjuttig Liten Oanvändbar "Handbok"
där det Bara står saker som ALLA Fattar !



Problemet är att Luren har så SJUKT Mycket Nya (iaf för Mig) Funktioner !

( Som INTE står i...Handboken/Planschen/Pappret...Whatever !!!! )


Tillslut insåg Jag att
Jag måste Installera en Skiva i Datorn för att
Kunna Läsa om Alla Installationer & Funktioner som Kan & Måste göras !
 

(  Fråga : Hur gör då dom Utan Dator ???? )


Så Jag satte imorse igång med att Programera Allt....


Vad Händer Då ?


Joo...


Hela Min Dator fick Tupp-Juck & la Av !!!!!

!!!! F***A !!!!


i 4, Jaaaa FYRA ( F*ing ) Timmar fick Jag sitta & försöka fixa Allt !
Mitt Nya Bredband La av..
ALLT LA AV !!!



Men Vad händer då ?


Joooo....



!!! Jag Fixa Det !!!


- " Haaaaaleluuulja Haaaaalelulja "
Hör Ni Änglarna Sjunga ?
;o)



Så Nu är iaf Datorn Fixad....
* PHEW *


...Men vad Gäller Luren så är Jag inte ens En Atoms-Kärna Klokare !


Känner ju inte Direkt för att sitta & försöka Fixa Det heller !
Är helt Matt av Stressen med Datan !


Men ska Försöka att Chilla lite & sen Sätta igång igen !
Det Måste ju Fixas...
Kan ju Inte ha en Lur som För Evigt blir ett Mysterium !



Eller Joo förresten...
Lite Klokare Kanske Jag blev i&fs...


...Vet Hur Kameran Funkar !!
Alltid Nått !


Här Kommer Lite Bilder från Data-Krånglet...


 Sett Från "Ett Annat Perspektiv" ...


Nämligen Från Princess Perspektiv!
När Hon Ser Min "Panik" över Data-Krånglet !!


Det är Lite som en Saga !?
* Hahahaha *



1.

Princess ser att
Mamma börjar få Panik
:




2.

Princess Hör Mammas
Ångest-Fyllda Panik-Yttringar
 :




3.

Princess Skäller på Mamma
Hon Gillar Inte Alls när Mamma Har Panik
:



Hahahaha !
Naaaawwww !!

Hon är Ju Bara FÖR Underbar
Min Älskade Lilla Princess !

Hade inte Hon vart Här så hade nog
 Varenda Teknik-Pryl åkt ut Genom Fönstret !!

Det är Bra Tur att Jag har Dig
Mitt Älskade Lilla Hjärta !

För Vad Skulle Jag göra utan Dig ???

Älskar Dig MEST AV ALLT, Nu & För Alltid !
PusseliPusseliPusseliPuss
!


Näe, är det Någon som är Värd en
IsKall Bärs så är det Jag !!

Snart ska Jag ge Datan & Luren ett Nytt Försök !

Ska Bara Pausa & Njuta lite Först !

Skål på Er !


Peace !




Kommentarer
Postat av: Linda

Du va så värd en iskall öl efter allt strul med tele å datan! Jag är SÅ STOLT ÖVER DIG NU! Äntligen släppte du fisen gällande ny tele!Bra Emma!



Så släpp den där gammla rosthögen till NOKIA nu. Lova mig det!!



Love you världens bästaste bästa brud i hela universum!!

Postat av: Princess Leya I



Naaaw !

Blir ju alldeles rörd av

sådana fina ord...snyft snyft lixom !



Jaa, ÄNTLIGEN är Mobil Fisen Släppt !

Inte en Dag för Tidig !



HÄR MED LOVAR JAG & SVÄR ATT NOKIAN ÄR DUMPAD !!



Men....

Fler Fina ord....

Tur att det Inte är WebCam !!



Älskar Dig oxå...

Du är en Helt Fantastisk Tjej & Människa !

Jag är så Glad att du Finns i Mitt Liv !

Jag Älskar Dig nåt Oerhört !



Längtar Järnet till Vår Hel-Kväll!

Kommer Bli sååå Mumsigt & Vin'igt !

Absolutely Fabulous Helt Enkelt !

;o)





Du är Bäst Babe !

MOAH

;o¤





2009-05-07 @ 21:12:19
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback