Absolutely Fabulous BBQ-Dinner in the Fabulous Sunshine !!!




Nu är Jag & Princess Hemma efter en : 
AB FAB Kväll i Strålande Solsken at Daddys House !


Jösses Vilken Underbar Kväll Jag & Princess har haft !!!


Meny :
Drink, Förrätt, Iskall Bira, Middag i Världsklass, Gott Vin, Drink, Dessert & Kaffe


ALLT va Sjukt Gott !!

Nu är Jag är Mättare än en Amerikanare på en :
" All U Can Eat 1 Dollar Buffé "...
Sug på Den Du !!
;o)


Har bara Njutit JÄRNET !

Älskar ju Att Bjuda AndraMat, Serva & få Folk att Må Bra & Njuta...

...men OJOJOJ Vilken Lyx det är att få Bli Servad & få Njuta Själv !!
!! Lyx AB !! 


Vart ju en Gigantisk Sommar-Meny Jag vart Bjuden på !

Allt Smakade FAB & Allt Smakade Sommar AB !
Är Sååå Galet Mätt & Nöjd & Hick'ig !

Har Haft en Kalas Kväll !


   
!! SOMMAR AB !!

Förrätt :
 Sillar av Olika Slag - Färsk Potatis - Västerbotten & Stark Bira

DET
är Sommar i Kvadrat det !!
MumseliMumsFillibabba !



Värsting Sallad & Tzatziki a lá Pappa !

Har Definitivt fått min "Vitlöks-Ådra" från Min Far !
Han slår Fasiken ALLA Rekord, Alltid "Vitlöks-Starkt" som Faan...
...Mi Lajki...Mi Lajki a Lot !!  


Har Även fått Min "Matlagnings-Ådra" från Daddy !

Vi Älskar båda att Laga Mat !
;o)



Daddy In his Right Element = Cooking !

 

As a Guest I'm Enjoying the "Non-Cooking-Break" with an Ice Cold Beer !
Summer Time = Love It !!




Princess var GALET Sugen....Förstår Henne !
Mmmmmmmmm & Yum-O !

Det Smakade Precis lika Gott som Det Doftade...Det vill säga AB FAB !!!

Är sååååå Mätt !


Tack Daddy & Mrs E för en Jätte Mysig Kväll !

Nästa gång Bjuder Jag & PrincessMiddag !




Mätta & Belåtna Tackar Jag & Princess för Oss Ikväll !

Hörs Snart !



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback