My Days with My Useless Kitchen will Soon be Over - Finally




Yes & Äntligen !!

Mr F.S. var precis här !


Så snart har Jag


En Fullt Fungerande Spis
= ALLA 4 Plattorna Fungerar !!
( Har sen Inflytt Bara haft 2 som Funkar, INTE Kul när Jag har Mina Bjudningar )

En Kyl som gör det den ska
= Kyler & INTE Fryser !!
( Alltid lika kul att Köpa Massa Grönsaker som Fryser till Is & Måste kastas )

En Fläkt med fler "Lägen" än 1
&
En Fläkt-Lampa som Fungerar
( Kontakten är Paj så Jag lagar Mat i Blindo )


Längtar !!

Jösses, i 3års tid har Jag haft ett Odugligt Kök !

Det Är & Har Varit en Pain-In-The-Ass eftersom
Jag spenderar Såå Mycket tid i Köket !

Men nu är det alltså snart Fixat & Klart !

Yeeeeeyyyy !


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback