From Me 2 You - Have a Fab & Cosy 1st Advent





Hela Dagen har ägnats åt Jul-Utsmyckning...
...Nu börjar här Äntligen bli Juligt & Mysigt !
( Pics kommer )

Nu är det bara Granen som ska kläs & det gör Vi imorgon !
( + lite små-pyssel )


*********


Imorgon sätter Jag även igång med
" Jul-Stök 2oo9 "


Har kommit på Mängder av Nya Recept som nu ska
få äran att förgylla denna Jul

Det är Äntligen Dags att Fylla Hemmet med
Makalöst Underbara Dofter & Aromer !


Nu går Jag, med Lyckliga steg, in i Min "Christmas-Lalaland-Bubble"
En Bubbla som Jag Älskar !!

Att laga Mat, Baka & att få Förverkliga alla Mina Recept idéer...
...Det är Lycka Det !


*********

Until Next Time...




...Have a Fab & Cosy 1st Advent !



*********


Kommentarer
Postat av: Kalle

Gött mä glögg! Har inte hunnit bli någon glögg för mig i år men Mange söp sig full på glögg i Fredags på personalfest :)

Postat av: Lillis

Hey sis! Vad sägs om att träffas fredagen den 18 december?? har helt fullbokat dom andra helgerna nämligen. Vet inte om tjejerna kan då, men dom som kan får komma helt enkelt. Ska kolla med dom i helgen. Love u most <3

2009-11-30 @ 20:16:58
URL: http://mariieee.blogg.se/
Postat av: The Queen



Bror:



Jaa, det satt Helt Galet Fint till&med!

Slörp, Mumma & Fillibabba & Fab'o-Yum'o till 2oo%!

Hahaha, Mange...

Men va Hemskt, Nu lär han ju inte kunna dricka mer Glögg...

Måste ju fått Värsta Avsmaken!



Hoppas Allt e Bra Annars!?

Vi får höras i Helgen el. Nåt!



****************************



Lillis:



YeeeeeeeY!!!

Då är den 18:e Spikat, Bokat & Ristat i Sten!!!

Jaa, hör med Bruttorna du!

Fast Jag är MER än Glad om det bara blir Du & Jag, En Sisters-Only-Exclusive Kväll!!

Lyxigt Jul-Mys m. Snittar, Praliner, Skumpa, Jul-Stök & Massa Kärlek...

Saknar dig nåt Fruktansvärt!



Åh va Jag längtar!!!

;oD

Vi ses den 18:e!



Love you Even MORE <3



2009-12-01 @ 22:06:06
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback