Home Makeover







Va Totalt Finito för några tim. sedan...

...nu ligger Jag i sängen & Tröttheten har Självklart Försvunnit !

Men Sova SKA Jag göra, bara att vänta antar Jag !?



**



Fy FAAN Vilken Pärs dom senaste dagarna varit !!
Men Kulmen nåddes Idag !

Tänker Inte berätta Varför...
...Mind Your Own Damn Buissiness !!



**



Imorgon ska Jag & Mami åka & Shoppa Inredning !

Mami's Kök & Mitt Vardagsrum ska få en Makeover !
Ska bli såååå Kul & Skönt !

Håller nu Tummarna för att Jag Ens kommer att Orka Åka !?
Jag är så Fruktansvärt Svag just nu...det är Skrämmande !

Men Jag bara SKA Shoppa imorrn, hur Dåligt jag än mår !

**

Mission Home Makeover - Here We Come




**




Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback