Life's a Bitch and then You Die...







Livets Stora Gåta :


Life's a BITCH & then You Die


Seriously, Trust Me, Cuz It's True
&
The Sooner You Realize It, the Better !!


Faan va Snäll & Generös Jag är som 
Helt Gratis bara Ger er Svaret"Livets Stora Gåta"
Nu Slipper Ni ju gå å Undra & kan istället ägna er åt Annat !


Jag Bjuder på Den...

...so Take It & Run, as Fast as You can !




*******



Även Denna Soliga Dag har Jag ägnat åt..."Problem-Lösningar"
Mohahahahaaaaa !


Tog dock en Kort Paus från mina Ondsinta Tankar & Planer... 

(a.k.a.)
 " How to Destroy the World & all the M-F'ers In It "


...och tvingade i Mig lite Kalorier, här är Resultatet !



Min Måndags Brunch



Iskallt Rosé Bubbel & en Färsk Krabba

- Cuz I'm F'ing Worth It, that's Why !



Nu är Jag Äckligt Mätt
&
Härligt Lullig & ännu mer Ondsint av Bubblet...
 


...Tänker därför med Glädje återgå till Mina Onda Tankar & Planer !




See You In Hell Fuckers !




XOXO

;o)






P.S.


Trust Me...YOU piece of SHIT...YOU're Next

I'm Gonna DESTROY YOU !!!


D.S.






XOXO

;o)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback