The Summer & Sunshine has FINALLY Arrived





Update



! Nu är det ÄNTLIGEN Sommar !
Yeeeeeey




Årets Första Picknick


Jag & Miss H hade en Underbar Picknick i Underbart Solsken
Det var sååååå Mysigt !

Som Jag har saknat Solen !!!
Äntligen är Sommarn här!




******




Kronsessans Bröllopsdag
19/6 -2o1o-


Sessan hade Onekligen turen på sin sida...

Det skulle ju bli Spö Regn & Halv Storm...
...Men istället blev det Strålande Sol !

Vädret var helt Fantastiskt !
Så vi startade dagen med en Härlig Promenad i Solskenet


LÖÖÖÖÖVELY


Sen var det Bröllops Dax !


Vi slog på Stort & avnjöt 
Underbara Delikatesser & Magnifika Drycker !




Mmmmmmm Skumpa


Hela Bröllopsdagen & Kvällen var Fantastisk !


 Tack för en Underbar Dag !




******





Midsommar







Picknick i Underbart Väder - i Vacker Park - med Min Älskade Familj
=
en Jätte Skön Midsommar





******





Så...

...det var min lilla Update !





Peace!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback