Magisk..."Zapping"...!?

Att Zappa e inte alls så tokigt...

Man hittar / upptäcker saker man aldrig skulle gjort annars...

T.EX. : UNDERBAR MUSIK....

Har 2 ggr lyckats zappa till "Later with Jools"...

& båda gångerna har jag sett 2 MAGISKA framträdanden!!!

Nu känner jag att jag måste dela med mej av dessa!

Såååå.....

......Varsågod Svenska folket.....

......Här har ni Magisk Musik med Djupa & Äkta känslor!!!

Luta er till baka......& njuuuuuut......!


PJ Harvey - " White Chalk"

 


Laura Marling - " New Romantic "


Kommentarer
Postat av: Linda

Tja!! Kan bara hålla med om att PJ Harvey är sjukt bra!!! Man sitter verkligen bakåtlutad å njuter!

/Linda å terry

2008-04-03 @ 18:51:06
Postat av: Emma

Nämen tjenis!
Faan, så ni har hittat hit! ;D

Jaa, PJ e aaaas cool!
Hoppas ni har d bra alla 3!
Krama Terry ponken från oss ;D

Toodiloo!

Postat av: LINDA

Japp den som söker han finner!! Du får krama om leya från oss!! Kan säga att vi blir 4 snart! 21 aug kommer det en liten pojke. Allt bra med er annars? Är cp gubben fortfarande cp??

2008-04-03 @ 20:57:22
Postat av: Emma

NÄMEN LINDA!!!ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!
Nä nu börjar jag böla...
Tur att d inte e "Web-Cam"!
GRATTIS! Åh va glad jag blir för eran skull!
Jag kan inte sluta böla!!!
ÄNTLIGEN! En liten kille oxå! Stoffe e väl eld & lågor kan jag tänka mej....Shit....d va verkligen glada nyheter!
STORT GRATTIS igen!

Jaaa, Cp gubben är lika Cp nu som då!
Fast han åkte på stryk för nån vecka sen ;D
Såg att han hade ett ORDENTLIGT blått öga!
Kan ju inte annat än njuta...för e d nån som förtänar ett ORDENTLIGT kok me stryk så e d ju han!
Efter allt han sagt & gjort mot oss!
D e väl d som kallas KARMA ;D

Ta hand om dej!
Ring om du behöver nåt...anything!

Massa kärlek från oss till er!

2008-04-03 @ 21:10:23
URL: http://doggystyle.blogg.se
Postat av: LINDA

Ja stoffe är väldigt glad... Han har redan börjat planera hockey skola.. haha... Ska bli så kul att få en liten bebbe... man längtar ju så man dör...

HA HA HA fan vad skönt att han fått blå öga.. vet du av vem?? Varje gång jag ser han så pekar jag finger åt honom. Känns så skönt att kunna göra det nu när han inte är ens granne längre... Kanske kan ta en fika å snacka lite skit om du har lust??

2008-04-03 @ 22:57:47
Postat av: Emma

HAHAHA! Klart han ska gå i Hockey skola! HAHAHA!
Jag e så otroligt glad för eran skull!
Som ni har längtat!!!
D blir en mycket efterlängtad liten kille!!!

Kan tänka mej att d e skönt att öppet få visa sitt HAT, för d e ju verkligen HAT man känner!
Jag hälsar inte!
Men jag tror hans "polare"
(den fula me hästsvans & Schäfer)
har börjat jobba för Urban!!! Fast jag e inte säker men d såg ut som att han hade en grå & ful "Hällboms Allservice" jacka på sig!
Hoppas jag såg fel!

En fika ska vi ABSOLUT ta!
Fast d får bli Grönt Te för dej (koffeinfritt) HAhaha!

E du sjukskriven nu eller?
Annars får jag höra av mej när jag har tid för lite härligt skit snack! ;D

Kramis!

2008-04-03 @ 23:11:59
URL: http://doggystyle.blogg.se
Postat av: LINDA

Det verkar som om cp lyckas infiltrera sig överallt... Det går inte med ord beskriva vilket hat man känner för den gubben...

Japp är sjukskriven april ut och läkaren säger att det blir förmodligen ända fram till förlossningen... uhhh den bävar jag för... föda barn är lixom inte riktigt min grej känner jag..!! Får bli nå annat för mig för jag har sluta röka å sluta dricka kaffe... Hur går det med ditt rökande?? fortfarande rökfri?? Det är bara att du hör av dig när du vill å känner för skitsnack... jag är hemma å trampar jord hela dagarna...

2008-04-04 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback