Party in 4 days...





Countdown to :

- 2008 -
Seafood Party
at
Duke Carls Road

På lördag e d dax...
Långbord, Kräftor, Grillning, Hattar, Snapsar & Snapsvisor
En Kräftskiva i hästväg!

Ska bli sååå kul!

Jag & Tessan bestämde
( på fyllan i Lördags )
 -"nä nu jäklar ska d bli fira av"

Så på fredag ska vi åka & handla, reka party-tältet
( i detta land får man ta d säkra före d osäkra & räkna med regn )
fixa lyktor & hattar & dukning
m.m.m.m.

Kommer bli skit kul!

E fortfarande lite bakis från i Lördags...
Jag & Tessan skulle "pröva 1 drink"....
Kl 05.30 &1 LITER Vodka senare kröp jag hem till min port!!!
Tur att vi bor grannar!

  

- Jag & Tessan på några av alla Lördagens rökpauser utanför porten -


Söndagen va HEMSK vet inte om jag någonsin mått så dåligt!?
Men otroligt nog va d bättre på Måndagen!
Brukar ju va riktigt bakis i minst 3 dar nu för tiden ( på ålderns höst ;o)
Men d va "bara" Söndagen som va hemsk
 ( sjukt hemskt )
Nu e d helt okej, lite seg bara!


Nu e d bara att börja ladda igen för på Lördag
så ska d ätas & snapsas & sjungas som aldrig förr!

Peace People!

Avslutar me den enda jag kan...

- " Helan gåååååår......*klunk*.....sjung hopp faderallan leeeeej "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback