Helgen...

Helgen...

Jag & bruttan kolla på Let´s Dance i fredags!
Hon va inte där så vi satt hos mej!
Skoja inte d va kul!!!
Stående ovationer & full pott av ALLA domare!!!
Vi skrek & dansa så högt så vi tappa rösten båda två!
D va sååå kul, vart såå glad för henne & hennes pappas skull!

Kvällen fortsatte med en massa vin & TOK dans i mitt vardagsrum...
...vi hade alltså somvanligt AS KUL!!!

I går tänkte vi "nostalgisera"...
...vi spela Bingolotto!!!...

OH MY GOD!!!!!
2 timmars pensionärs underhållning!!!
& inget vann vi heller, GRRRRRR!
Vi som planerade stor vinst & resor & shopping!!!
Faan va bortkastad tid!!!

Nu kommer jag ihåg varför man sluta spela för 10 år sen....

& dessutom så e d inte samma sak utan "Loket"...
!!! BRING "LOKET" BACK !!!

Efter Bingolotto gjorde vi "Loppor"...

( ni vet dom där man gjorde som liten... )
(...-"Säg en siffra & välj en färg" )

...Fast vi gjorde en "fylle" variant!!!
Snacka om att d funka!!!
Vi vart tok fulla!!!

Körde en favvorit i repris & hade "Disco" i vardagsrummet...
Vi röjde JÄRNET!!!

Sen fick vi besök  ;)
...& festen fortsatte!

Efter en J***A massa vin va natten till slut över...
Däcka & sov som en prinsessa...

Antar att d blir en repris av helgen snart igen!
Får ladda batterierna så jag/vi kan köra lika hårt om några dar igen!

Hoppas ni andra oxå hade en tok rolig helg!

Sammanfattning av helgen blir...
(som vanligt)
-"You want a piece of me"
&
"F U ALL, we hate U anyway"!

Våran skål till varann...

M -"Love u bitch"...

E -"Love u more"...

M -"Love u most"...

!!! SKÅL !!!








Vi ÄLSKAR den här bilden...
Den säger ALLT...
Vi har såååå kul ihop...

Jag kan bara upprepa...
LOVE U BITCH


image130



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback