BBQ Party´s - The Summer Is Here ;D



Dax att ta sig i kragen & skriva ett nytt inlägg!

Har inte orkat, har festat på tok för mycket!
Men OJOJOJ så kul jag haft!

Här kommer lite pic´s från :

Valborg

Började me middag hos min älskade Mamma!
Därefter begav vi oss till Ragnhildsborgs backen för klassiskt firande med resten av familjen
& en hel del andra människor!
Som alltid på Valborg så regnade det,
men jag hade självklart packat ner Rödvin & då blir ju allt bättre! ;D




Brorson, Mamma, jag & bror i regnet!


Sen vart d partaj hos Honey Bunny!



Kollar in utsikten på taket, Gangsta Boy´s, Data nördar ;D



Mr. M & jag - Mr. J & jag
Mina Älsklingar! Ni e dom bästa som finns!


Honey Bunnys Birthday BBQ
( Kamera batterierna dog så d vart bara 2 kort :(




Den rosa tårtan jag gjorde till allas vår Prinsessa ;D
( till&me bottnarna va rosa ;D )
&
Midnight BBQ me allt uppdukat på bänken!
Mr. J grillade d godaste köttet jag någonsin ätit!!
SJUKT GOTT!

Jag & Mr. M uppfann :

"Kött-Mackan" ;D

Skadat gott!

Måste få skicka lite kärlek till mina boy´s :

Tack för att ni finns!
Tack för att ni tar hand om mej!
Ni betyder mer än ni anar!
Massa Pussar & Kramar till er båda!
Love You
Lot´s and Lot´s & Lot´s and Lot´s and Lot´s....


Men festerna tar inte slut här!!!
D va BBQ Party på lördagen oxå!

Fast d verkar som Bloggen håller på & strular som vanligt :(
Så jag får inte in bilderna :(

Får prova lite senare igen!

Ha d tills dess!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback