Secret Plan = See you on Saturday Ladies !!!




Jaa-ha-jaa...

Asså det är ju helt Galet men Jag är fortfarande Bakis !

Lite bättre visst...
Men Inte Mitt Normala Piffiga-Jag Okej !

( Jomenvissstassåsåatteeeeeh ??? )


*******************************************************

Hade ju självklart oxå Helt Förträngt
att jag bjudit folk på Födelsedags Fest här på Lördag !

* Suck - Ångest - Pallar Inte med Massa Folk - Suck *


Så det blev till att Snällt Ta Tillbaka Inbjudningarna !!

 Som att Ta en Rolig Leksak eller Godis Från ett Barn ungefär...
...Skit Poppis......Verkligen.....Jätte Populärt !

Fick Kompensera med en Dunder Fest Snarast Möjligt ! 
Gärna för Mig !!
Så snart blir det Fest igen !!


Nu känns allt bättre igen
;o)


*******************************************************


Så på Lördag vankas istället En Hejdundrande :

Tjejer-Med-Massa-Vin-Blir-Jätte-Fnittriga-&-Har-Super-Kul !!

En Riktig Mys-Pys- Kväll Alltså !
;o)



Jag ska laga Goodi-Goodi Mat!


Vet Typ vad jag ska göra Men...

...Min besluts-ångest Muckar med Mig !


Ska Jag Göra :

Ljummen Potatissallad
Ungsrostad Potatis
eller
Potatisgratäng


Va säger ni Mina Kinkiga Tjejer ???
You Know Who You Are Ladies !!

Help Me Out !



Tjererna får välja "Potatis-rätt" !


Sen blir det :

Marinerad Kycklingfilé
( "Potatis-Rätt" )
Sallad
Vitlökssås

Hembakat Bröd
Stark Ost

&
Tårta

Mums-Filli-Baaaabaaa
Nam-Nami-Nam-Nam-Nam-Nam

Till det blir det MASSOR av
Gott Vin, Massa Fniss, Härligt Prat & Mer Fniss !

Ska bli sååå Skönt & Sååå Kul !


Shit va Hungrig Jag Blev Nu....
...Åååhh...
...Nu Längtar Jag Ju Järnet till Lördag !!!


Ska bli så Mysigt att fira min 7års dag !!!

!!! Can't Wait !!!



Ses på Lördag Ladies !

* Lillis, vi hörs om Närmare Detaljer i Veckan !
* L, ringer dig om Systemet imorrn !










Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback