Fabulous Summer Night at The Country Estates





Pallar Inte att Skriva en Massa ikväll...
(men det kommer)
...så Håll Tillgodo med Detta så länge !

**

Swedish Summer at It's Best !

My Fabulous Weekend in Pictures...

**

( Fredag )



- Sommar Villan -

- Ladan & Slakteriet -


- Sommar Skugga -


Min
"Strawberry & Rhubarb Cake"
 
Serverades med...


...Mängder av Färska Jordgubar, Hallon & Äkta Vaniljsås !
!! Det var MUMS AB !!




Min Njutande Bäbis Berättar (på Sitt Sätt) att :

-" Mamma...Jag vill bo på Landet "

Me To Princess...Me To !



- Beautiful -


Princess
fick en Ny Kompis oxå !



Docksöta & Charmiga
lilla "I" lindade Både Princess & Mig runt fingrarna !


Maken till Sötare liten Skrutta finns fasiken inte !!




- Njutning på Svensk Sommrig Grusväg -


Att Sitta Ute & Bara Njuta av Sommaren är Underbart...

...Men...

...med en Galet Vackert Utsikt i Världsklass blir det Totalt Maxat !! 




!! Så Vackert !!



****


Fredag kommer Min Älskade Lillis !
Längtar sååå efter att få träffa henne !

Vi ska Njuta Järnet & Mysa som Tokar!
Längtar efter lite "Quality-Sister-Time" !

Planerar lite Käk...
...har kommit på nåt Riktigt Gott & Bra !
"Asian-Style" lutar det åt iaf !

I Can't Wait My Darling ! 

Näe, nu Måste Jag sluta Skriva Recept, det är dax att Bli trött !!


****

Peace !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback