Spooning the Night Away after an Ab Fab Day




Dålig på att Blogga...

...Men...

...Vem Faan har Tid för Bloggen när Livet Rullar på i 210km/h !?!?


********


Har haft Några Händelse Rika & Underbara Dagar !!


Bl.a :


Mat-Förgiftning AB
( Må Döden Drabba "Tidermans" )

**

EXTREMT Efterlängtad Fika
Med
 Mina Underbaraste Killar "W & E"

( om Ni Bara Visste hur Oerhört Mycket Jag Saknar Er )
( Bölar bara Jag tänker på Er )

**

Valp-Lek m. Princess & Elsa
( Lika Barn Leka Bäst ;o)

**

Hel-Dag i Regnbågens Tecken
( Galet Drag i Tåget )


Osv. Osv.


Men Det får Jag Blogga om Imorrn...


********


Nu är Jag nyss Hem-Kommen från en Grymt :
 Rolig, Härlig & Skön Hel-Dag !


Så Nu Måste Jag Kela med Bäbben Min !
Måste ju Kompensera för Dagen = "Sked" Hela Kvällen & Natten !
( Nu ligger Vi här & Myser & Kelar & Njuter Vi vill Jag Lova )


********


Som Sagt, Bloggar Imorrn !

Nu står Enbart KEL & Mys-Pys på Nattens Agenda  !


********


Tack Min Älskade Wife'i för en Helt Underbar & Ab Fab Dag !
Jag Älskar Dig !

MOAH
;o¤


********

Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback